دیدار رئیس هیئت بدمینتون استان گیلان با دکتر پوریا در محل فدراسیون بدمینتون

  • اخبار مهم - استانی - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ریاست هیئت بدمینتون استان گیلان آقای مجید فاتحی در دیداری با دکتر پوریا آخرین وضعیت بدمینتون در استان گیلان را شرح دادند.

این دیدار امروز یکشنبه 2 بهمن ماه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار گردید.

تعداد بیمه شدگان فعال در رشته ی بدمینتون در استان، وضعیت تیم های پایه و موضوع قهرمانی، بدمینتون ساحلی حضور تیم بانوان استان در لیگ برتر،اردوی تیم ملی دختران جهت حضور در مسابقات بین المللی فجر در منطقه آزاد انزلی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود. 

در ادامه آقای دکتر پوریا ضمن خوش آمدگویی به ایشان و تشکر بابت برنامه های استان گیلان، خطه ی سر سبز گیلان را یک استان مهم برای بدمینتون کشور خواندند. ایشان با توجه به گذشته ی بدمینتون و وجود قهرمانانی با اخلاق و با استعداد مانند محمد رضا خردمندی و حسن متقی در تیم ملی ، گیلان را یک استان با ریشه های قوی و تاریخ ساز در بدمینتون دانستند.

آقای پوریا ضمن تشکر از آقای فاتحی بابت میزبانی از اردوی تیم ملی دختران، مسابقات پیش روی فجر را یکی از بی نظیرترین مسابقات ادوار فجر در تعداد تیم های شرکت کننده دانستند ایشان حضور 29 کشور و نزدیک به 270 بازیکن داخلی و خارجی در این مسابقات را نشان دهنده ی اهمیت این رویداد بین المللی دانستند.

لازم به ذکر است سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی فجر از 11 لغایت 16 بهمن ماه در تهران برگزار می گردد.