دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با پوریا در فدراسیون بدمینتون

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، دکتر محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا امروز دوشنبه بیست و چهارم مهر ماه در محل فدراسیون بدمینتون میزبان بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، باقری رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان، شکوری دبیر هیئت و شهبازی رئیس پایگاه قهرمانی ورزش و جوانان استان زنجان بود. 
پوریا ضمن تشکر و قدردانی از حضور بازرگان، باقری، شکوری و شهبازی در فدراسیون عنوان کرد: « با مدیریت بازرگان امیدوار هستیم که بدمینتون زنجان مجددا به روزهای خوب خود برگردد. شکوفایی در انتظار بدمینتون زنجان است.»
رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: «با حضور ایشان و باقری رئیس هیئت بدمینتون زنجان شاهد تحولات بزرگ در بدمینتون زنجان هستیم. استان زنجان یکی از پایگاه‎های ما در کشور محسوب می‌شود و قهرمانان و استعدادهای فراوانی در بدمینتون این استان رشد یافته و به جامعه بدمینتون کشور معرفی شده‌اند.»
پوریا یادآور شد: « بدمینتون در استان زنجان به روزهای خوب خود به سرعت نزدیک می‌شود. هماهنگی‌های خوبی بین مسئولان بدمینتون این استان با فدراسیون و سایر استان‌ها وجود دارد و اطمینان داریم که اتفاقات خوبی در راه است.»
همچنین بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه ضمن تشکر از محمدرضا پوریا گفت: «با هماهنگی‌های دکتر پوریا وضعیت بسیار خوبی در بدمینتون استان زنجان وجود دارد. حضور باقری در راس هیئت بدمینتون استان زنجان نیز به ارتقای وضعیت خوب بدمینتون استان کمک می‌کند.»
وی اذعان داشت: «خواهان برگزاری کلاس‌ها و اردوهای تمرینی و همچنین میزبانی مسابقات بین‌المللی برای استان زنجان در آینده هستیم. ضمن اینکه تقاضا می‌کنم از نیروهای متخصص بدمینتون استان زنجان در کمیته‌های مختلف فدراسیون استفاده شود.»
بازرگان در پایان گفت: «چند سالن اختصاصی در زنجان موجود است که در اختیار فدراسیون قرار می‌دهیم. برنامه‌ریزی‌های مختلفی داریم. از نقطه نظرات همه دوستان و همکاران نیز استفاده خواهیم کرد و آماده برگزاری هر گونه اردوی تمرینی برای بدمینتون‌بازان کشور در سطح استان زنجان هستیم».