دیدار و تجدید بیعت با آرمان های شهدا در یزد توسط رئیس فدراسیون بدمینتون ایران

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا به همراه زهیر حاجی حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد، فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون، معاونت اداره ورزش و جوانان استان یزد، مهدی امیرفخریان مسئول فرهنگی فدراسیون بدمینتون و همچنین همراهانی از وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان یزد و فدراسیون بدمینتون به منزل دو شهید والا مقام یعنی مقام غلامحسین موسوی از شهدای مدافع حرم و سردار حاج خلیل حسن بیگی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس رفتند. پوریا، حاجی حسینی، مددی و همراهان دیداری با خانواده های این دو شهید داشتند. 
محمدرضا پوریا ضمن قدردانی از خانواده این دو شهید گفت: اگر اکنون این آرامش را در کشورمان داریم که بتوانیم با کمک این آرامش میزبان 30 کشور و ورزشکاران خارجی در رقابت های بین المللی فجر باشیم مدیون و مرهون همین شهداست. 
وی افزود: این آرامش نتیجه بزرگواری و صبوری خانواده شهدا هم هست که الان در فضایی مملو از آرامش پذیرای 30 کشور جهان هستیم. امروز هم که میزبان جشن های انقلاب اسلامی هستیم. به روح شهدا صلوات می فرستیم که این چنین امنیت و آرامش برای ما به وجود آوردند. 
رئیس فدراسیون بدمینتون در ادامه خطاب به خانواده های شهدای والامقام موسوی و سردار حسن بیگی گفت: همه چیز را مدیون شما هستیم. خدمات بزرگ شما خانواده های شهدا بر هیچکس پوشیده نخواهد بود. اکنون که بزرگ ترین رویداد بین المللی ورزشی در کشور در حال برگزاری است و ورزشکاران سراسر جهان برای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک به یزد آمده اند بیشتر متوجه کار بزرگ خانواده شهدا می شویم. 
وی تاکید کرد: این میزبانی بزرگ و این آرامش و امنیت کامل را به برکت شهدا و خانواده های آنها داریم. به خاطر رشادت های شهدا است که اکنون ورزشکاران خارجی اقصی نقاط جهان هم در جشن های انقلابی ما شرکت می کنند. 
همچنین زهیر حاجی حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد از محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا بابت این کار بزرگ فرهنگی تقدیر و تشکر کرد که در جریان برگزاری رقابت های بین المللی فجر به دیدار خانواده شهدا آمده است. 
برنامه ملاقات با خانواده شهدا در یزد از کارهای گروه فرهنگی فدراسیون بدمینتون است. 
خانواده های دو شهید والا مقام غلامحسین موسوی از شهدای مدافع حرم و سردار حاج خلیل حسن بیگی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس نیز از پوریا، حاجی حسینی و مددی تشکر کردند.