دیدار و عیادت پوریا از صدای ماندگار ورزش ایران

  • اخبار مهم - برجسته‌شده - کمیته فرهنگی - مسئولین فدراسیون
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، آقای مسعود اسکویی گوینده و کارشناس – مجری پیشکسوت چند روز پیش به‌دلیل شکستگی ناحیه کمر و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

دکتر پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون عصر روز سه‌شنبه 28 فروردین به ملاقات مسعود اسکویی در بیمارستان لاله تهران رفت و از نزدیک احوال وی را جویا شد.

در این ملاقات دکتر پوریا ضمن صحبت با آقای اسکویی و خانواده ایشان دقایقی با پزشک معالج ایشان به گفت و گو پرداخت و در جریان آخرین وضعیت درمان ایشان قرار گرفتند.

آقای اسکویی ضمن تشکر از حضور ریاست فدراسیون بدمینتون در بیمارستان، آقای پوریا را از چهره های ورزشی وفادار به پیشکسوتان و اخلاق مدار خواندند.

گفتنی است، بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال،دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال، و امیرحسین منظمی پیشکسوت والیبال در این ملاقات حضور داشتند.