رئیس فدراسیون میزبان رئیس هیئت سمنان ؛ محمدرضا پوریا: رشد خوبی را در بدمینتون سمنان شاهد هستیم

  • اخبار مهم - استانی - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا امروز در محل فدراسیون بعد از میزبانی از توانایی رئیس هیئت بدمینتون استان فارس پذیرای پهلوان رئیس هیئت سمنان  شد. 

پهلوان در این جلسه گزارش کارها و فعالیت‌های هیئت بدمینتون سمنان را به پوریا ارائه داد و در رابطه با این موضوعات صحبت شد.
در رابطه با برنامه ریزی‌های هیئت استان سمنان پهلوان به تشریح جزئیات پرداخت و همه موارد را به اطلاع پوریا رساند.
در این جلسه به این موضوع اشاره شد که ظرفیت‌های بالای استان سمنان در ورزش بدمینتون باعث شده که این استان دو تیم در لیگ برتر بدمینتون مردان و زنان به نام‌های هدف سمنان و شهرداری شاهرود داشته باشد.
پوریا دراینباره گفت: تجربه باشگاه‌داری در ورزش بدمینتون استان سمنان جالب‌توجه است و ظرفیت‌های بالای این استان را نشان مید‌هد.
پوریا ضمن تشکر از پهلوان گفت: در مدتی که رئیس هیئت بدمینتون سمنان شده‌اید بانی خدمات تاثیرگذاری بر بدمینتون این استان بوده‌اید و فعالیت‌های شما بسیار مثبت است.
رئیس فدراسیون بدمینتون افزود: از روند کاری شما راضی هستم ضمن اینکه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان نیز فضای خوبی را برای پیشرفت بدمینتون استان فراهم کرده‌اند. امیدواریم در ادامه امکانات بیشتری به بدمینتون شهرستان‌های استان اختصاص یابد. 
وی ادامه داد: سمنان از شهرهای مهم و فعال بدمینتون ایران محسوب می‌شود. از مهندس عبداللهی و موذن که پیش از این مسئولیت هیئت را در دست داشتند تشکر می‌کنم.
پوریا یادآور شد: با توجه به شناختی که از پهلوان دارم می‌دانم از خانواده بدمینتون هستند. برنامه ریزی خوبی در سطح استان وجود دارد، به خصوص در بخش دختران که شاهرود و سمنان سایر شهرها بسیار فعال هستند و چندین نماینده در تیم‌های ملی دارند.
رئیس فدراسیون تاکید کرد: در بخش بدمینتون پسران هم شاهد رشد خوبی بوده‌ایم. هم در بخش نوجوانان و هم در بخش جوانان همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. بدمینتون استان سمنان به درستی به سمت رشد و پیشرفت بیشتر می‌رود.