رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان: رقابت های برترین های رنکینگ بانوان خروجی خوبی خواهد داشت

  • اخبار مهم - برجسته‌شده
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، از امروز رقابت های برترین های رنکینگ بانوان در شهرستان زنجان آغاز شد. 
غلامرضا باقری رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان در این رابطه به سایت فدراسیون بدمینتون گفت: رویداد رنکینگ برترین‌ها سالی یک بار برگزار می شود و بازیکنان نخبه و دارای رنکینگ بالا در این رقابت ها شرکت می کنند. 
باقری عنوان کرد: زنجان تا امروز میزبانی های مختلفی در رقابت های رده های سنی مختلف هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان داشته است. برای این رقابت ها نیز با مساعدت دکتر پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و خانم دکتر مددی نائب رئیس فدراسیون میزبانی را گرفتیم. 
رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان افزود: سعی می کنیم به نحو احسن این رقابت ها را برگزار کنیم. رقابت های برترین های رنکینگ بانوان خروجی خوبی خواهد داشت. 
باقری ادامه داد: امروز ورود تیم های جدول مقدماتی بود. تا روز جمع میزبان این رقابت ها هستیم و سعی می کنیم همه چیز به خوبی پیش برود. رقابت ها در دو بخش یک نفره و دو نفره برگزار میشود. 
وی یادآور شد: 51 ورزشکار از استان های مختلف کشور در این رقابت ها شرکت می کنند. 12 داور ملی نیز در همین رقابت ها حضور دارند. داوران درجه یک، دو و سه استان زنجان نیز برای کمک به داوران اصلی در مسابقات هستند. 
باقری در پایان گفت: خانم مددی (نائب رئیس فدراسیون بدمینتون) برنامه ریزی خوبی برای ما در رابطه با این رقابت ها انجام دادند. خروجی این رقابت ها نتایج خوبی برای رقابت های بین المللی فجر خواهد بود.