رئیس هیئت بدمینتون استان فارس انتخاب گردید

  • اخبار مهم - استانی - برجسته‌شده
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان فارس به ریاست دکتر پوریا در محل اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار گردید.

در این جلسه که آقای محمد مهدی سرفراز شکوهی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون و سایز اعضای مجمع انتخاباتی نیز حضور داشتند. در پایان آقای مهدی توانایی از 26 رای ماخوذه 26 رای کسب شده به مدت 4 سال سکاندار ریاست هیئت بدمینتون استان فارس شد.لازم به ذکر است دیگر کاندیدا آقای محمد مختاری بودند که انصراف دادند.

در ابتدای جلسه آقای توانایی به تشریح برنامه های خود برای اعضا مجمع پرداخت سپس رای گیری انجام گرفت.

لازم به ذکر است سایر اعضای پیشنهادی هیئت رئیسه نیز، رای اعتماد را از اعضای مجمع دریافت کردند.

در ادامه آقای شکوهی ضمن خوش آمد گویی به دکتر پوریا و آقای نصرتی، انتخاب دکتر پوریا به عنوان نایب رئیس بدمینتون آسیا را به ایشان تبریک گفته و این انتخاب را بسیار مهم برای جامعه ورزش کشور دانستند. ایشان افزودند مجمع انتخاباتی امروز جز مجامع انتخاباتی بسیار منظم و متحد به شمار می رود که در نتیجه ی آن آینده ی بدمینتون در استان فارس را بسیار روشن می توان تصور کرد.

سپس دکتر پوریا در ابتدا از اعضای مجمع تشکر نمودند و سپس از آقای ابراهیم راضی که سالها در بدنه ی بدمینتون استان فارس زحمات زیادی کشیدند تقدیر نمودند. ایشان اشاره کردند که در زمان حضور آقای راضی در راس هیئت بدمینتون استان فارس سه دوره مسابقات بین المللی فجر برگزار گردیده است که نشانه ی توانایی بالای مدیریتی آقای راضی می باشد.

دکتر پوریا ضمن تبریک به آقای توانایی، رای قاطع ایشان را نشانه ی اتحاد خانواده ی بدمینتون در فارس دانستند.
ایشان اقای توانایی را از جوانان علاقه مند و توانا در زمینه ی مدیریت دانستند، که از گذشته که حتی رئیس هیئت شهرستان بودند اردوهای استعدادیابی و آموزشی بسیاری برگزار کردند.
سرپرست فدراسیون بدمینتون ضمن اشاره به مسابقات بین المللی فجر 2024 ، عنوان کردند با توجه به آنکه در سال المپیک قرار داریم پیش بینی می شود نزدیک به 40 کشور در ایران حضور یابند که از آنجا که مسابقات بین المللی فجر دارای رنک جهانی می باشد حضور بازیکنان مطرح و دارای رنک بالا در ایران حتمی است.

لازم به ذکر است در جلسه ای که دکتر پوریا و آقای شکوهی داشتند درخواست میزبانی مسابقات بین المللی فجر از سوی سرپرست ادراه کل مطرح گردید که دکتر پوریا اعلام کردند در اولین جلسه هیئت رئیسه از سرپرست و معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دعوت به عمل می آید تا تخصصی به موضوع میزبانی پرداخته شود.
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت آقای افتاده نسب درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی کشور خردسالان را داشتند که مورد موافقت دکتر پوریا قرار گرفت.