رئیس هیئت بدمینتون استان مازندران انتخاب شد

  • اخبار مهم - استانی - برجسته‌شده - مسئولین فدراسیون
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان مازندران با حضور دکتر پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون، حسین دلیری سرپرست معاونت امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، و اعضای مجمع، شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تالار اجتماعات بادله برگزار شد.

در نهایت آقای « مهدی امیرفخریان» با کسب ۲۵ رای برای ۴ سال دیگر بعنوان رئیس هیات بدمینتون استان مازندران انتخاب شد.

حسین دلیری معاونت امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این مجمع اظهار داشت: استان مازندران قلب تپنده ورزش کشور است.

دلیری افزود: ۲۹۸۶ نفر ورزشکار سازمان یافته در بدمینتون داریم که بدمینتون استان باید با این جامعه آماری و با تلاش بیشتر موفق تر از سال های گذشته باشد.

وی بیان داشت: روسای هیات های که رای اعتماد میگیرند جایگاه ویژه ای در کشور دارند. چون استان مازندران جایگاه ویژه ای در ورزش کشور دارد.

معاونت امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران افزود: پویایی خاصی در ورزش استان مازندران ایجاد شده و بزودی میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی در بهشهر خواهیم بود و همچنین میزبان مسابقات دستگاه های اجرایی کشور در چندین رشته ورزشی در مازندران خواهیم بود.

دکتر محمد رضا پوریا نایب رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا و ریاست بدمینتون کشور در پایان این مجمع، ضمن تقدیر از زحمات اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: با همدلی میتوان به پیشرفت چشمگیر رسید چون مازندران در هر رشته ای که بخواهد سرآمد است.ایشان آقای امیرفخریان را مدیری جوان، جهادی و کارآمد خواندند که در این دو دوره فعالیت های بزرگی در استان همیشه سرسبز مازندران داشته است. حضور بازیکنان مازندران در رده های سنی مختلف تیم ملی دختران و پسران را نشان دهنده ی برنامه های بزرگ و درست ایشان دانستند.

پوریا بیان داشت: یکی از رویداد های بزرگ بین المللی بدمینتون در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدمینتون کارکنان و کارمندان دولت هم نیاز است فعال گردد و باید در این استان نیز این موضوع مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون بدمینتون تاکید کرد: پتانسیل ورزش مازندران بسیار بالاست و ما نیز نگاه ویژه به این استان داریم و توقع ما از استان بسیار بالاست.