رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان انتخاب شد

  • اخبار مهم - استانی - ویژه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون یکشنبه 29 آبان ماه مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان کردستان برگزار گردید.

این جلسه به ریاست دکتر پوریا ریاست فدراسیون بدمینتون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و با حضور اعضای مجمع انتخاباتی برگزار گردید و رئیس جدید هیئت انتخاب شد.

در این جلسه که آقای حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان و آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون حضور داشتند در ابتدا آقای مرتضی فاتحی پور به عنوان تنها کاندیدا به ارائه ی برنامه های خود پرداخت.

توسعه ی بدمینتون در تمام شهرستان ها، ادامه ی حضور پررنگ بدمینتون بازان در تیم ملی و استعدادیابی گسترده در سطح استان از مهمترین برنامه های نام برده برای 4 سال آینده بدمینتون استان می توان نام برد.

در ادامه آقای حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ضمن خوش آمد گویی به دکتر پوریا ریاست فدراسیون و همچنین آقای نصرتی دبیر فدراسیون، حضور ریاست فدراسیون در این مجمع را نشانه ی اهمیت بدمینتون کردستان برای فدراسیون خواندند.

ایشان جایگاه بدمینتون در کردستان را بسیار ویژه شمردند و حضور قهرمانان بین المللی در این رشته را فرصت طلایی برای توسعه و رشد این رشته دانستند.

دکتر پوریا ضمن تشکر از آقای جولائی از زحمات ایشان بابت رشد و توسعه بدمینتون در سطح استان تشکر کردند و حضور همچین مدیر ورزشی در سطح کلان استان را بسیار مهم خواندند.

ریاست فدراسیون عملکرد و برنامه های آقای فاتحی پور در دوران سرپرستی و همچنین برنامه های ذکر شده برای 4 سال ریاست را خوب و اجرایی دانستند. ایشان همچنین از روسای قبلی هیئت بدمینتون استان کردستان بابت زحمات و تلاش هایی که برای بدمینتون استان انجام داند تشکر و قدردانی کردند.

در پایان آقای فاتحی پور با کسب 16 رای از 17 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان ریاست هیئت بدمینتون استان کردستان معرفی گردیدند.