رییس هیئت بدمینتون استان کرمانشاه انتخاب شد

  • اخبار مهم - استانی - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز دوشنبه 22 اسفندماه انتخابات هیئت بدمینتون استان کرمانشاه برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون کرمانشاه با حضور اکثریت اعضا به ریاست دکتر پوریا و با حضور آقای فرهمند سال افزون معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار گردید که در پایان آقای آرش بیدل برای 4 سال دیگر  و دومین دوره ی متوالی بر مسند ریاست هیئت ابقاء شد.

در ابتدا جلسه آقای آرش بیدل و آقای هومن روشنی دو کاندیدای ریاست هیئت، به ارائه ی برنامه های خود پرداختند و سپس رای گیری انجام پذیرفت که هردو 14 رای مساوی بدست آوردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد که در این مرحله آقای آرش بیدل با کسب 16 رای به مدت 4 سال دیگر سکاندار بدمینتون استان کرمانشاه شد.آقای روشنی 12 رای کسب نمود.

سپس آقای فرهمند سال افزون معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن خوش آمدگویی به دکتر پوریا سرپرست فدراسیون و آقای نصرتی دبیر فدراسیون بابت حضور در این جلسه، به آقای بیدل تبریک گفته و آرزوی موفقیت های بیشتری برای بدمینتون این استان داشت. ایشان مشارکت تمام اعضا در این جلسه را بی نظیر خواند. آقای فرهمند سال افزون بدمینتون در کرمانشاه را یک رشته مهم تلقی کرد که دارای مربی و بازیکن ملی می باشد که ورزش استان توجه ویژه ای به این رشته دارد.

در پایان دکتر پوریا ضمن تشکر بابت برگزاری این جلسه که نظم و مشارکت خاصی در آن حکم فرما بود ابراز امیدواری کردند که بدمینتون کرمانشاه مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کند. ایشان کرمانشاه را یک استان ریشه دار در بدمینتون کشور دانستند و خاطر نشان کردند این استان همیشه دارای ملی پوشان با کیفیتی در تیم ملی بوده است. دکتر پوریا از زحمات آقای منوچهر حاتمی مدیرکل محترم استان کرمانشاه تشکر کردند و همچنین خواستار توجه و حمایت بیشری از این رشته در استان کرمانشاه به سبب مربی و بازیکن ملی شدند.

دکتر پوریا میزبانی های کشوری و توجه ویژه به بحث همگانی و همچنین حضور در لیگ های کشوری لازمه ی برنامه های هیئت جدید دانستند.

لازم به ذکر است خزانه دار ،نایب رئیس بانوان و 3 نفر عضو هیئت رئیسه پیشنهادی آقای بیدل در این جلسه رای اعتماد را کسب کردند.