سریز بین المللی بحرین ؛ نسیم‌ صفایی بر حریف اماراتی غلبه کرد

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در ادامه رقابت های بین المللی بدمینتون سریز بحرین  امروز چهارشنبه 24 آبان ماه مبینا ندایی مقابل حریفی از امارات قرار گرفت. او در صورت پیروزی به جدول اصلی و هشت نفر نخست رقابت ها راه پیدا می کرد. اما در پایان این دیدار مبینا ندایی در دو گیم متوالی و با نتایج 21 بر 6و 21 بر باخت و حذف شد. او در نخستین مسابقه خود حریف دیگری از امارات را مغلوب کرده بود.
فردوس فروغی هم مقابل دیگر نماینده امارات در همان مسابقه نخست نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.
نسیم صفایی دیگر ملی پوش ایرانی هم مقابل بدمینتون بازی از امارات متحده عربی دو بر یک به برتری دست پیدا کرد و به مرحله بعد رفت.
این رقابت‎ها در حالی برگزار می‌شود که فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون به عنوان سرداور حضور دارد. فائزه مستجابی و شیما حیدرزاده هم به عنوان داور به بحرین رفته اند.
در ادامه این رقابت ها دیگر ملی پوشان بدمینتون بانوان ایران به میدان می روند.
تیم ملی دختران ایران نیز مربی‌گری ربابه علیاری در رقابت‌های بین‌المللی سریز بحرین شرکت می‌کند. آیدا عنایتی، فردوس فروغی، مبینا ندایی، نسیم صفایی و یگانه کرمانی ملی‌پوشان اعزامی به این رقابت‌ها هستند.
این تورنمنت بین‌المللی در باشگاه ایندین شهر منامه پایتخت بحرین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها جایزه 5 هزار دلاری دارد و به عنوان یک سریز بین‌المللی در تقویم جهانی ثبت شده است.