سید امید مقدس زاده سرداور اولین دوره مسابقات بدمینتون کشور عمان

  • اخبار مهم - برجسته‌شده - کمیته داوران
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون سید امید مقدس زاده به عنوان سرداور اولین دوره مسابقات قهرمانی بدمینتون باشگاه های عمان انتخاب شد.

اولین دوره مسابقات قهرمانی بدمینتون باشگاه های عمان از 16 می (27 اردیبهشت 1403)

اولین دوره مسابقات قهرمانی بدمینتون باشگاه‌های عمان (برای آقایان) که از سوی کمیته ورزشی راکت عمان (ORSC) برگزار می‌شود، از 16 تا 19 می (27-30 اردیبهشت 1403) در ورزشگاه ای ام ام ( AMM ) در مسقط برگزار می‌شود.
طبق بیانیه مطبوعاتی ORSC، اولین تورنمنت در مجموع بازیکنانی از 12 باشگاه به نمایندگی از پنج شهر در سرتاسر عمان - مسقط، البطینه شمالی، البطینه جنوبی الشرقیه جنوبی و ظفار برگزار می شود.
باشگاه هایی که حضور خود را در این مسابقات تایید کرده اند عبارتند از: العمرات، الکامل وال وفت، بوشر، عمان، سیب، الشباب، سحام، مجیس، صلاله، مسیره، قریات و عبری.
لازم به ذکر است که ORSC اولین دوره مسابقات بدمینتون دختران را به عنوان بخشی از فعالیت های ورزشی بانوان در اکتبر 2023 با همکاری اداره ورزش بانوان وزارت فرهنگ، ورزش و جوانان برگزار کرده بود.
در اولین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آقایان، سه رویداد برگزار می‌شود. رویداد بزرگسالان دارای 30 بازیکن است و 19 بازیکن در رویداد دو نفره ثبت نام کرده اند و 17 بازیکن در گروه زیر 15 سال به رقابت خواهند پرداخت. چهار بازیکن برتر در سه دسته جوایز نقدی همراه با مدال و جام دریافت خواهند کرد
.
سید امید مقدس زاده داور بین المللی از ایران برای قضاوت به عنوان سرداور مسابقات دعوت شده است. او را هشت داور از جمله پنج عمانی کمک خواهند کرد. احمد المفرجی از عمان به عنوان کمک داور مسابقات انتخاب شد.
عبدالرحیم بن مسلم الدروشی، رئیس ORSC، گفت: "ما از پاسخ باشگاه ها خوشحالیم زیرا در اولین دوره 12 باشگاه شرکت کننده داریم. این نشان دهنده علاقه بازیکنان و باشگاه ها به این ورزش است."