ششمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 1401

  • اخبار مهم - ویژه
Image

ششمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون ،سه شنبه مورخ 1401/10/13 به ریاست دکتر محمد رضا پوریا و حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به صورت حضوری برگزار شد. در ابتدا جلسه ریاست فدراسیون ضمن خوشامدگویی به اعضای هیئت رئیسه گزارشی از برگزاری مسابقات برترین ها در تهران و محلات ارائه دادند.

ایشان کسب 4 مدال نوجوانان ملی پوش ایران در مسابقات فینال آسیا را نتیجه ی استعدادیابی ها و برنامه های منظم پرورش استعدادها دانستند. ایشان خاطر نشان کردند با توجه به قهرمانی در آسیای میانه و اکنون کسب مدال در بین قهرمانان غرب آسیا و جنوب آسیا نشان دهنده ی رشد چشمگیر کیفیت بدمینتون بازان ایرانی است.

در ادامه برگزاری رنکینگ برترین های آقایان در تهران و بانوان در محلات و میزبانی خوب محلات از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه به شمار می رود.

برگزاری مسابقات بین المللی فجر از 11 لغایت 16 بهمن ماه در تهران و چگونگی پشتیبانی و برگزاری این رویداد بین المللی مورد بحث و تبادل نظر بین اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت.

در پایان این جلسه هر یک از اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات خود را اعلام نموده و موارد مطرح شده را به جمع بندی و تصویب رساندند.