شهردار کلان شهر شیراز: جهت توسعه بدمینتون در شیراز آمادگی لازم را داریم

  • اخبار مهم - استانی - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون علی واجد و مسئولین فدراسیون بدمینتون ، در شیراز با شهردار دیدار کردند.

در این دیدادر که دکتر اسدی شهردار کلان شهر شهر شیراز، آقای شکوهی مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، اعضای شواری شهر شیراز حضور داشتند، در ابتدا آقای شکوهی به معرفی هیئت حاضر در جلسه پرداخت.

ایشان حضور سه عضو مهم هیئت رئیسه آسیا در این جلسه را نشانه ی اهمیت بالای بدمینتون برای ایران و به خصوص استان فارس دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بیان داشت ما در حالی در این جلسه نشسته ایم که دکتر پوریا نائب رئیس آسیا و خانم مددی رئیس کمیته بانوان آسیا از ایران در آسیا دو پست کلیدی دارند که این افتخاری است برای ورزش ایران

در ادامه دکتر پوریا ضمن تشکر از شهردار شهر شیراز بیان داشتند ما تجربه ی سه دوره میزبانی مسابقات بین المللی فجر در شیراز را داریم که همیشه این شهر باستانی در زمینه ی بین المللی بدمینتون یارو یاور ما بوده است.

دکتر پوریا در ادامه اشاره داشتند که با توجه به جایگاه ایران در آسیا، آقای واجد به ایران سفر کردند تا هم زیر ساخت های ما را از نزدیک ببینند و هم افزایش تعاملات فنی با آسیا داشته باشیم.

آقای واجد در ابتدا گفت قبلا به شیراز سفر کرده بودم و تعریف میزبانی های این شهر را شنیده بودم. امیدوارم با مدیریت دکتر پوریا که در آسیا شناخته شده هستند و راهکارهای ارائه شده در این جلسات بتوانیم تصمیمات خوبی برای رشد بدمینتون بگیریم.

در پایان دکتر اسدی ضمن خوش آمد گویی اعلام کردند پیگیر اختصاص یک سالن تخصصی بدمینتون به عنوان خانه دوم به هیئت بدمینتون استان فارس هستیم.

ایشان حضور بدمینتون در پارک و بوستانها را ازمهمترین وظایف شهرداری دانست.

در ادامه شهرار شیراز ضمن بافت تاریخی و کهن شیراز ابراز داشتند ما برای هرگونه کمک برای حضور بدمینتون شیراز در عرصه های بین المللی آمادگی داریم.