«ضرابی زاده» به مدت 4 سال رئیس هیئت بدمینتون یزد شد ؛ پوریا: با ضرابی زاده در انتظار بازگشت یزد به روزهای اوج هستیم

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون یزد امروز سه شنبه 28 آذر ماه با حضور حاج حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد، فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون، هاشمی معاونت اداره ورزش و جوانان یزد و تمامی اعضای هیئت رئیسه برگزار شد. 
در مجمع هیئت بدمینتون یزد رای گیری انجام شد که ضرابی زاده با کسب 23 رای و کل آرا با قاطعیت و اقتدار به مدت چهار سال رئیس هیئت بدمینتون یزد شد. 
بعد از این رای گیری اعضای هیئت بدمینتون یزد نیز انتخاب شدند. خانم رادمنش از قهرمانان سابق بدمینتون و پیشکسوتان خوشنام نائب رئیس هیئت رئیسه هیئت بدمینتون یزد شد. چراغی‎نیک هم که از ورزشکاران و پیشکسوتان خوشنام و قهرمان چندین دوره رقابت‎های بین‎المللی فجر محسوب می شود به عضویت هیئت رئیسه بدمینتون یزد در آمد. وی از کارشناسان اداره ورزش و جوانان استان یزد هم به شمار می‎رود. محسنی دیگر پیشکسوت ارزنده بدمینتون نیز فرد دیگری بود که به عضویت هیئت رئیسه درآمد. گوهری خزانه دار و یاری بازرس خزانه شد. 

 

پوریا: بازگشت یزد به روزهای اوج با همدلی رئیس و اعضای هیئت 


محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا در مجمع برگزار شده حضور داشت و در واقع ریاست بر عهده او بود. وی در ابتدا یادی از جواد مسعودی از پیشکسوتان و بنیان‎گذاران بدمینتون استان یزد کرد و از کمال محمدی هم که به مدت 20 سال مسئولیت هیئت بدمینتون یزد را بر عهده داشت تشکری ویژه به عمل آورد. 
پوریا همچنین گفت: باید از تلاش‎های حاج حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد تشکر کنم. ایشان از وقتی مسئولیت را بر عهده گرفته کارهای زیادی برای رشد و بالندگی رشته بدمینتون انجام داده‎اند. 
رئیس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: برگزاری سی و دومین دوره رقابت‎های بین المللی فجر رویداد بزرگی است که با پیگیری‎های مستمر حاج حسینی قرار است میزبانی‎اش بر عهده یزد باشد. در واقع پیگیری‎های حاج حسینی و همچنین فاطمی استاندار  یزد باعث شد تا میزبانی سی و دومین دوره فجر به یزد برسد. 
وی درباره انتخاب ضرابی‎زاده به عنوان رئیس هیئت بدمینتون یزد گفت: ایشان از قدیمی های بدمینتون یزد به شمار می‎آید و موفق شد رای کامل را بگیرد. ضرابی ‎زاده چهار سال از ورزش بدمینتون دور بود اما اکنون آینده این رشته ورزشی در یزد با او را روشن می‎بینم. 
پوریا افزود: ضرابی‎زاده می تواند با همدلی سایر اعضای هیئت رئیسه یزد بدمینتون این استان را به روزهای اوج برساند. 
حاج حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد نیز گفت: از پوریا و مددی تشکر می کنم. اعضای فدراسیون بدمینتون به طور کامل در مجمع حضور داشتند. از فدراسیون بدمینتون سپاسگذاریم که پیگیر تمام کارها هست. مجمع با آرامش خوبی برگزار شد. 
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد اذعان داشت: سعی می‎کنیم سی و دومین دوره رقابت‎های بین ‎المللی فجر را به بهترین شکل ممکن در یزد برگزار کنیم. این یکی از بهترین و بزرگ‎ترین رویدادهای ورزشی و بین المللی است که در ایران برگزار می‎شود. 
شایان ذکر است بعد از برگزاری مجمع اعضای فدراسیون به همراه ضرابی‎زاده و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد از سالن، هتل و سایر امکانات مسابقات بین‎المللی فجر بازدید کردند.