فدراسیون بدمینتون در کنار جامعه ورزش در راهپیمایی حمایت از غزه

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، امروز بی نظیرترین جلوه حمایت از مقاومت در سراسر جهان در تهران و در مقابل دانشگاه آزاد رویت شد، جایی که آحاد مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه و در راستای محکوم کردن جنایات بی شمار رژیم نسل‌کش و کودک‌کش صهیونیستی گرد هم آمدند تا صدای خود را علیه این رژیم و دادخواهی برای مردم غزه به گوش جهانیان برسانند.
جامعه ورزش نیز در این راهپیمایی با شکوه حضور پررنگی داشتند. اعضای فدراسیون بدمینتون نیز در این راهپیمایی شرکت کردند. محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون و نائب رئیس آسیا در کنار وزیر ورزش و جوانان دکتر کیومرث هاشمی و همچنین محمدپولاد گر معاونت وزارت ورزش و جوانان در این گردهمایی عظیم شرکت کرد. فرشاد نصرتی دبیر کل فدراسیون بدمینتون در کنار دیگر اعضای فدراسیون نیز در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و ضد رژیم صهیونیستی شرکت کردند.
محمدرضا پوریا گفت: « از زمان آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تمامی اقشار ایران در کنار مردم مظلوم غزه ایستادند و بارها حمایت خود را اعلام کردند. تمامی جامعه ورزش امروز آمدند تا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان بدهند. از زمان وقوع این جنگ جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه همه درگیر آن هستند، از پیر و جوان گرفته تا تمامی آحاد جامعه. ما امروز به این راهپیمایی آمدیم تا به تمام دنیا نشان بدهیم جامعه ایران، چه ورزشی و چه غیرورزشی تمام قد پشت مردم مظلوم فلسطین ایستاده است و همراه و همگام آنها هستیم.»

هاشمی: مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه مصمم و پایدار هستند
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان که در راهپیمایی حمایت از مردم غزه شرکت کرده بود، گفت: جامعه ورزش و ورزشکاران ما مثل همیشه با حضور در این مراسم حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
او افزود: حمایت از مردم غزه یکی از خصلت‌های بسیار خوب مردم ایران و جامعه ورزشی است که در چنین صحنه‌هایی همواره حضور پایدار و قاطعی دارند.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت جامعه ورزش از مردم مظلوم غزه، گفت: امروز جامعه ورزش با حضور در این مراسم خواستار محکومیت جنایات این رژیم توسط جامعه جهانی هستند و با این حرکت نشان دادند در حمایت از مردم مظلوم غزه مصمم و پایدار هستند.
به گزارش ایسنا ، وی با قدردانی از حضور جامعه ورزش در این مراسم، گفت: چنین حضوری تا به امروز سابقه نداشته و این موضوع نشان داد ورزشکاران ما در دفاع از آرمان‌های فلسطین مصم هستند. امیدوارم جامعه جهانی با فشار خود باعث شوند رژیم اشغالگر صهیونیستی به اقدامات وحشیانه خود هرچه سریع‌تر پایان دهد.