قهرمانان اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان کشور مشخص شدند

  • مسابقات - ورزشی - ویژه

دیدار فینال اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان کشور رده سنی بزرگسالان امروز جمعه سیزدهم اردیبهشت ماه جاری در قسمت یک نفره و دونفره در سالن بدمینتون شهرستان اراک برگزار شد و در پایان قهرمانان این رقابتها مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در دیدار فینال قسمت یک نفره سروش اسكندري از زنجان به مصاف امير جباري از همدان رفت و این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود امير جباري خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی این مرحله دست یافت .
سروش اسكندري از زنجان دوم شد و مهران شهبازي از كردستان به همراه عليرضا كرمي از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در دیدار فینال قسمت دونفره، تیم دونفره مسعود پيروزي و محمدرضا باقري به مصاف تیم دونفره مهران شهبازي و رضا شهبازي رفت که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر يك به سود تیم دونفره مسعود پيروزي و محمدرضا باقري از آزاد خاتمه یافت و آنان به مقام قهرماني اين مرحله دست یافتند.
مهران شهبازي و رضا شهبازي از كردستان دوم شدند و تیم های دونفره صدرا صادقي و عليرضا قاسمي از آزاد به همراه تیم دونفره عرفان شاه حسيني و اميرحسين نورعليان از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.
اولین مرحله مسابقات نکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان در روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه جاری با شرکت 90 بازیکن در قمست یک نفره و 40 تيم در قسمت دونفره به میزبانی شهرستان اراک برگزار شد .
مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان در 3 مرحله برگزار می شود.