قهرمانان اولین مرحله مسابقات رنکینگ بانوان کشور شناخته شدند

  • مسابقات - ویژه

دیدار فینال اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور رده سنی بزرگسالان امروز ( جمعه سیزدهم اردیبهشت ماه جاری ) در قسمت یک نفره و دونفره ( تیمی ) در سالن اختصاصی بدمینتون شهر شاهرود برگزار شد و در پایان قهرمانان این رقابتها شناخته شدند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در دیدار فینال قسمت یک نفره ثریا آقایی از تهران به مصاف ثمین عابد خجسته از تهران رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود ثریا آقایی پایان یافت و وی به مقام قهرمانی این مرحله رسید.

ثمین عابد خجسته از تهران دوم شد و نسیم صفایی به همراه رومینا تاجیک هر دو از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین در دیدار فنیال قسمت دونفره ( تیمی ) این مسابقات ، تیم دونفره نگین امیری پور و ثریا آقایی از تهران به مصاف تیم دونفره حنانه کبیری و هاجر کبیری از تهران رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود تیم دونفره نگین امیری پورو ثریا آقای خاتمه یافت و آنان به مقام قهرمانی این مرحله رسیدند.

تیم دونفره حنانه کبیری و هاجر کبیری از تهران دوم شدند و تیم های دونفره حنانه یعقوب زاده و نسیم صفایی به همراه رومینا تاجیک و نرگس افشاری از تهران به مقام سوم مشترک دونفره دست یافتند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور رده سنی بزرگسالان در روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه جاری با شرکت 60 بازیکن در قسمت یک نفره و 48 بازیکن در قسمت دونفره به میزبانی استان سمنان شهر شاهرود برگزار شد .

مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان در 3 مرحله برگزار می شود.