قهرمانان دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران مشخص شدند

  • برجسته‌شده - مسابقات - ورزشی - ویژه

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون  پسران رده سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال که در روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ تیر ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان جریان داشت با شناخت قهرمانان این مرحله به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، دیار فینال یک نفره زیر ۱۷ سال بین نیما رستم پور از تهران و محسن معصومی از زنجان برگزار شد که این بازی در پایان با قهرمانی رستم پور به پایان رسید .

محسن معصومی دوم شد و امیر رضا اخلاقی و ارشیا قاسم پور از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند .

در قسمت دونفره زیر ۱۷ سال دیار فینال بین تیم دونفره نیما رستم پور و امیر رضا اخلاقی از تهران و تیم دونفره محسن معصومی و محمد امین مقدم از زنجان برگزار شد که این دیدار با پیروزی رستم پور و اخلاقی به پایان رسید .

تیم دو نفره معصومی و مقدم دوم شدند و تیم های دونفره امیر حسین حسنی و نیما خدایاری از زنجان به همراه تیم دو نفره امیر رجبلو و علی یزدانفر از گلستان به مقام مشترک سوم رسیدند .

همچنین دیدار فینال زیر ۱۹ سال قسمت یک نفره  بین صالح سنگ تراش از سیستان و بلوچستان و علیرضا کرمی از تهران برگزار شد که این دیدار در پایان با قهرمانی سنگ تراش خاتمه یافت .

علیرضا کرمی دوم شد و محمدرضا قیصری از فارس و پارسا شهبازی از کردستان به مقام سوم مشترک رسیدند.

دیار فینال دو نفره رده سنی زیر ۱۹ سال نیز بین دو تیم صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان با تیم دو نفره مصطفی قربانی از یزد و مهدی رضایی از خراسان رضوی برگزار شد که این دیدار در پایان با قهرمانی سنگ تراش و میرشکاری خاتمه یافت .

قربانی و رضایی دوم شدند و تیم های دونفره محمدرضا قیصری از فارس و عباس علی بهجتی از اردکان یزد به همرا تیم دو نفره علی ندایی و محمد رضا شاهرخشاهی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند .

مراسم اختتامیه این مسابقات امروز جمعه با حضور آقای دکتر همتی نماینده محترم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی ، آقای دکتر محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون ، آقای ایزدبخش معاون ورزشی استان ، آقای مهندس علی موذن سرپرست هیات بدمینتون استان برگزار شد و مدال های نفرات برتر و حکم قهرمانی این مسابقات از سوی مسوولان حاضر به آنان اهداء گردید .

لازم به ذکر است که روز گذشته نیز در در محل مسابقات آقای دکتر محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون ، آقای عباس آل بویه رییس شورای استان سمنان و عضو شورای شهر سمنان ، آقای عباس طلب بیدوختی عضو شورای شهر سمنان ، آقای نصیری سرپرست معاونت توسعه ومنابع انسانی و پشتیبانی،آقای ایزدبخش معاونت ورزش و جوانان استان و مهندس علی موذن سرپرست هیات بدمینتون استان سمنان حضور داشتند  .