قهرمانان دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان آقایان مشخص شدند

  • برجسته‌شده - مسابقات - ورزشی

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان یادواره زنده یاد "حامد فرهمند " در روزهای نهم لغایت یازدهم مرداد ماه جاری در شهرستان قم برگزار شد و در پایان این رقابتها قهرمانان برتر در قسمت یکنفره و دونفره مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار فینال یکنفره این رقابتها بین سروش اسکندری از زنجان و مهران شهبازی از کردستان برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود سروش اسکندری پایان یافت و وی به مقام قهرمانی دست یافت.

مهران شهبازی دوم شد، محمد پایروند از تهران به همراه پیام نصر از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین در دیدار فینال دونفره این مسابقات که بین تیم‌های دونفره مهران شهبازی و رضا شهبازی از کردستان و عرفان شاه حسینی و امیرحسین نورعلیان از تهران برگزار شد، این دیدار نیز با نتجه دو بر صفر به سود تیم دونفره کردستان خاتمه یافت و آنان نیز به مقام قهرمانی دونفره دست یافتند.

تیم دونفره عرفان شاه حسینی و امیر حسین نورعلیان دوم شدند و تیم های دونفره صدرا صادقی و علیرضا قاسمی از کرمانشاه و زنجان به همراه صالح سنگ تراش ومحمد مهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان به مقام سوم مشترک دونفره دست یافتند.

دومین مرحله مسابقات رنکنیگ بدمینتون مردان کشور رده سنی بزرگسالان در روزهای نهم تا یازدهم مرداد ماه جاری با شرکت 108 بازیکن در قسمت یکنفره و 43 تیم دونفره از 24 استان کشور در شهرستان قم برگزار گردید.

در پایان اختتامیه این رقابتها که با حضور جناب اقای دکتر پوریا ریاست محترم فدارسیون - جناب اقای دکتر منعم مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قم -جناب اقای مالکی نژاد عضو شورای شهر قم - جناب اقای نریمان معاون اداره ورزش و جوانان استان قم -جناب اقای ابوافضل مهاجر مشاور عالی فدارسیون -جناب اقای نصرتی دبیر محترم فدارسیون - و جمعی دیگر از پیشکسوتان و ورزشکاران برگزار گردید، توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت قم از آقای دکتر پوریا ریاست محترم فدراسیون تقدیر و تشکر بعمل آمد.

همچنین در این مراسم لوح یادبودی به خانواده زنده‌یاد حامد فرهمند توسط ریاست فدراسیون اهدا گردید.