قهرمانان سومين دوره مسابقات رنكينگ جوانان دختران شناخته شدند

  • مسابقات - ورزشی - ویژه

سومين مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور رده سنی زیر ۱۷ و ۱۹ سال که در روزهای 28 مهر ماه لغایت  2 آبان ماه جاری در شهرستان تهران جریان داشت عصر امروز پنج شنبه با شناخت برترین های این مسابقات به کار خود پایان داد . 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، دیدار نهایی یک نفره رده سنی زیر ۱۹ سال بین نسیم صفایی و رمينا تاجيك هر دو نفر از تهران برگزار شد که این دیدار در پایان دو بر صفر به سود نسیم صفایی خاتمه یافت .

رمينا تاجيك دوم شد و پريا اسكندري و یگانه تفرشی هر دو نفر از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین دیدار فینال دو نفره رده سنی زیر ۱۹ سال بین تیم دونفره يگانه تفرشي و پريا اسكندري از تهران و نسيم صفايي و حنانه يعقوب زاده از تهران برگزار شد که این دیدار در پایان با قهرمانی تیم دونفره يگانه تفرشي و پريا اسكندري از تهران به اتمام رسید .

تیم دو نفره صفايي و يعقوب زاده دوم شدند و تیم های دونفره رمينا تاجيك و نرگس افشاري از تهران به همراه تیم دونفره گلناز کلهر و مبینا سیف الهی از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در دیدار نهایی یک نفره رده سنی زیر ۱۷ سال نیز فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی به مصاف ساره امينيان از تهران رفت که در پایان این دیدار فاطمه بابایی با نتجه دو بر صفر برابر حریف خود به مقام نخست دست یافت .

ساره امينيان دوم شد و پرنیان یزدانی از تهران و فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین دیدار نهایی دو نفره رده سنی زیر ۱۷ سال بین تیم های دونفره مريم سلطاني و مريم اسمعيل تبار از فارس - فاطمه بابايي و فاطمه مونس خواه از آذربايجان شرقي  برگزار شد که در پایان این مسابقه تیم دونفره سلطاني و اسمعيل تبار با نتجه دو بر صفر با غلبه بر حریف خود به مقام قهرمانی دست یافتند . 

تیم دو نفره بابايي و مونس خواه دوم شد و تیم های دونفره  ساره امينيان و كيميا آزادواري از تهران و پرنيان يزداني و مانيا يكرنگ از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند .

در پايان مسابقات، با حضور سركار خانم دكتر مددي نايب رئيس فدراسيون و آقاي عليرضا الهاكي رئيس هيات استان تهران، مدالهاي قهرمانان توزيع گرديد.