ماندگاری دکتر پوریا با رای قاطع مجمع بر مسند ریاست فدراسیون بدمینتون

  • اخبار مهم - ویژه

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز ۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ مجمع فوق العاده فدراسیون بدمینتون به ریاست جناب آقای پولادگر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
آقای پولادگر ادامه ی ریاست آقای پوریا را به رای گذاشته که با رای قاطع مجمع ادامه ی ریاست ایشان  بر کرسی فدراسیون بدمینتون تصویب شد.
در ابتدا آقای پولادگر عنوان دستور جلسه مبنی بر به رای گذاشتن ادامه ی کار آقای محمدرضا پوریا به عنوان ریاست فدراسیون را عنوان نمودند.
که با برگزاری رای گیری آقای محمدرضا پوریا به عنوان ریاست این فدراسیون منصوب گردیدند.
۴۴ رای موافق و ۸ رای مخالف و 3 رای ممتنع حاصل این انتخابات شد.
در پایان آقای پولادگر زحمات کادر این فدراسیون و نتایج مطلوب بدست آمده را حاصل برنامه ریزی و پشتکار این ریاست خواندند.
همچنین آقای کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک از زحمات آقای پوریا تشکر کردند و ایشان را یک فرد خالص و باسلامت اخلاقی و مالی معرفی کردند. آقای سعیدی ادامه کار این فدراسیون را بسیار مثبت برای ورزش کشور دانستند.
در پایان آقای محمد رضا پوریا ضمن تشکر از اعضای مجمع، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک عنوان کردند: از تک تک اعضای مجمع تشکر می کنم که مانند دوره های گذشته به بنده اعتماد کردند. من خودم را عضوی از خانواه ی بزرگ بدمینتون می دانم که سال ها برایش زحمت کشیده ام و از بسیاری از پست های وزارت ورزش و جوانان چشم پوشی کرده ام و امیدوارم با تلاش و نظم در اجرای برنامه ها، بتوانیم بیش از پیش نام بدمینتون ایران را در آسیا و جهان طنین انداز کنیم.