مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان همدان برگزار شد ؛ رضا ابرارخرم با 20 رای ریاست هیئت را تا 4 سال آینده برعهده گرفت

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان همدان برای انتخاب رئیس جدید امروز شنبه 23 دی ماه برگزار شد. 
محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا، فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون و عضو هیئت رئیسه آسیا، حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان، بداغی رئیس هیئت بدمینتون استان همدان، ضمیری معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولان اداره کل و اعضای مجمع برگزار شد. در پایان این مجمع و رای گیری رضا ابرار خرم معاون شهرداری همدان به عنوان تنها کاندیدا با 20 رای از 23 رای به مدت چهار سال ریاست هیئت بدمینتون استان همدان را بر عهده گرفت. 
حقیقی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در جریان این مجمع گفت: از حضور محمدرضا پوریا، مددی و سایر همکاران فدراسیون تشکر می کنم که در این مجمع شرکت کردند. این اهمیت بدمینتون استان همدان را نشان میدهد که اعضای فدراسیون در آن حضور داشتند. 
حقیقی افزود: از مسئولان فدراسیون و مسئولانش به نیکی یاد می کنیم که همیشه در کنار هیئت های استان ها و مدیران آن حضور دارند. هماهنگی بسیار خوبی از سوی فدراسیون با هیئت های استان ها وجود دارد و به همین دلیل برنامه ریزی ها خوب است. این روند به ارتقای سطح جامعه بدمینتون کمک می کند. 
حقیقی ادامه داد:  برنامه های فدراسیون  در رشد بدمینتون در استان همدان نقش بسیار زیادی داشته است و من بابت این موضوع از فدراسیون بسیار تشکر می کنم. 


بداغی: همدان جایگاه اصلی خود را پیدا می کند 
بداغی رئیس قبلی هیئت بدمینتون استان همدان به دلیل اینکه مشغله کاری در امور اداری دیگر دارد و به تهران منتقل شده از مسئولیت ریاست هیئت بدمینتون استان همدان خداحافظی کرد. وی در این مجمع عملکرد چهار سال گذشته خود را ارائه داد. بداغی گفت: تشکری ویژه از پوریا و فدراسیون بدمینتون دارم. همچنین باید از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هم تشکر کنم. 
بداغی عنوان کرد: برنامه ریزی های خاصی در رده های نوجوانان و جوانان استان همدان انجام شد که برای چهار سال آینده اجرا خواهد شد. امید داریم که همدان به جایگاه اصلی خود در بدمینتون کشور برگردد و در قهرمانی ها و تیم های ملی دوباره جایگاه قابل توجهی داشته باشد. 

پوریا: با شهرداری همدان به لیگ های بدمینتون برمیگردیم
در پایان رای گیری محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: به ابرارخرم تبریک می گویم. ایشان از مدیران ارشد کشور هستند و ورود ایشان به بدمینتون استان همدان آن هم در حالی که ایشان از قهرمانان رشته های مختلف در سطح کشور بوده اند، اتفاق خوبی است. 
پوریا عنوان کرد: با حضور ابرارخرم و البته با توجه به فضا و امکاناتی که شهرداری همدان دارد می خواهیم در لیگ برتر و سایر مسابقات قهرمانی کشور تحت عنوان تیم شهرداری همدان از این استان تیم داشته باشیم. 
رئیس جدید هیئت بدمینتون استان همدان هم دراینباره تاکید کرد: برنامه ریزی هایی جهت استفاده از امکانات شهرداری برای تیمداری در لیگ های برتر و لیگ دسته در دست داریم. 
ابرارخرم اذعان داشت: مجمع بسیار خوبی را برگزار کردیم. تعامل و هماهنگی بسیار خوبی در رابطه با برگزاری این مجمع وجود داشت. از بداغی تشکر می کنم که در مدت چهار سال گذشته هیئت را اداره کردند. 
محمدرضا پوریا نیز  تصریح کرد: با توجه به انتقال بداغی به تهران برنامه ریزی کردیم که ایشان به عنوان نماینده آموزش و پرورش و عضو هیئت رئیسه فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان جهت ابلاغ حکم معرفی شوند. ایشان ورزش بدمینتون استان را خوب اداره کردند. همدان در مجموع قهرمانان  و چهره های تاثیرگذاری مثل جباری دارد. با توجه به برنامه ریزی های خوبی که در سطح این استان وجود دارد قطعا شاهد رشد و شکوفایی بیشتری خواهیم بود.