مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدمینتون برگزار شد

  • اخبار مهم - استانی - برجسته‌شده - مسئولین فدراسیون

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدمینتون امروز(دوشنبه)99/5/27 با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن فارسی اکادمی ملی المپیک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون امروز(دوشنبه) 27مرداد ساعت 10 صبح با حضور  کلیه اعضا این مجمع در محل آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که نماینده هیات های استانی از طریق ویدیو کنفرانس از محل استان خود در این جلسه حاضر شدند.

در این جلسه خانم دکتر مهین فرهادی‌زاد ریاست محترم مجمع و معاون ورزش بانوان ورزات ورزش و جوانان ،آقای دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل محترم  کمیته ملی المپیک، آقای خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، نماینده حراست وزرات ورزش و جوانان، آقای دکتر محمد رضا پوریا ریاست محترم فدراسیون، آقای محمد فرجی نایب رئیس، سرکار خانم فریبا مددی نایب رئیس بانوان و آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون حضور داشتند .

در این نشست نخست آیاتی از قران کریم تلاوت گردید سپس سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ایران نواخته شد. در ابتدای این جلسه آقای دکتر پوریا گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال ۱۳۹۸ را ارائه نمودند و سپس در ادامه حسابرس مستقل و خزانه‌دار فدراسیون گزارشی از عملکرد مالی فدراسیون در سال ۱۳۹۸ ارائه نمودند که پس از رای‌گیری، این عملکرد مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت. همچنین آقای ملک‌نیا بازرس فدراسیون، گزارشی از فدراسیون را ارائه نمودند که مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت. تقویم ورزشی سال ۱۳۹۹ فدراسیون بدمینتون و پارا بدمینتون نیز با اکثریت مطلق آرا به تصویب اعضای مجمع رسید و برنامه های عملیاتی و بوجه سال 99 بدمینتون و برنامه عملیاتی پارا بدمینتون سال 99 به تصویب مجمع رسید .

در پایان جلسه ریاست محترم مجمع خانم دکتر فرهادی زاد نیز از فدارسیون بدمینتون بعنوان یک فدراسیون نمونه در کلیه امور یاد نمودند و همچنین آقای دکتر سعیدی نیز اعلام نمودند با شناختی که از شخص ریاست محترم فدراسیون بدمینتون دارم این فدراسیون از موفق ترین فدراسیونهای کشور می باشد.