مجمع عمومی هیات بدمینتون استان آذربایجان شرقی برگزار شد

  • استانی - برجسته‌شده - ورزشی

مجمع عمومی هیات بدمینتون استان آذربایجان شرقی به ریاست آقای دکتر محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون و با حضور آقایان دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این نشست که صبح روز شنبه دوازدهم مرداد ماه جاری در محل اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار گردید ، نخست جناب آقای ستوده نژاد معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن خوشامد گویی به آقای دکتر پوریا و اعضای مجمع برنامه های مجمع را ارائه نمودند. سپس آقای دکتر پوریا ریاست محترم فدراسیون بدمینتون ضمن تشکراز مسوولان هیات بدمینتون استان آذربایجان از تلاش فراوانی که در این رشته ورزشی انجام می دهند از آنان قدردانی نمود.

همچنین آقای مبارکی ضمن خیرمقدم و تشکر از آقای دکتر پوریا در مورد برنامه ها و عملکرد هیات سخنرانی نمودند. در ادامه نیز آقای پاک نهاد دبیر هیئت به ارائه عملکرد ورزشی و مالی هیئت پرداختند. در پایان آقای دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از عملکرد فدراسیون و اهدای لوح یادبود به آقای دکتر پوریا، خواستار برگزاری مسابقات دهه فجر در استان آذربایجان شرقی نیز شدند.