مجمع عمومی هیات بدمینتون استان زنجان برگزار شد

  • استانی - ورزشی

مجمع عمومی هیات بدمینتون استان زنجان به ریاست آقای دکتر محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون و با حضور آقایان علی خلیلی چچکی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمنتیون ، محمود انصاری رییس هیات بدمینتون این استان و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این نشست که بعدازظهر   روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه جاری در محل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار گردید ، نخست آقای دکتر پوریا ریاست محترم فدراسیون بدمینتون ضمن تبریک به مناسبت سال نو و آرزوی موفقیت برای مسوولان ورزش استان زنجان و قدردانی از مسوولان هیات بدمینتون استان زنجان که تلاش فراوانی را در این رشته ورزشی انجام می دهند از آنان قدردانی کرد.

دکتر پوریا در ادامه اظهار داشت : بدمینتون استان زنجان یکی از قطب های مهم این رشته ورزشی در کشور می باشد که توانسته است بازیکنانی در رده های سنی در سطح ملی معرفی نماید .

وی افزود : نگاه ما به ورزش بدمینتون در این استان ویژه است و در این جا لازم میدانم از مسوولان هیات بدمینتون استان بخصوص آقای محمود انصاری تقدیر و تشکر نمایم .

سپس آقای علی خلیلی چچکی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان زنجان با خیرمقدم از حضور آقای دکتر پوریا ریاست محترم فدراسیون و آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون کشور از آنان تشکرو قدردانی نمود و همچنین از ریاست فدراسیون درخواست نمودند که با توجه به امکاناتی که در زنجان هست آماده برگزاری مسابقات قهرمانی کشور واردوهای تیم ملی را در زنجان هستیم .

در پایان گزارش عملکرد مالی  97 و گزارش فنی 97 و همچنین تقویم ورزشی سال 98 هیات مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت .