مجمع عمومی و سالیانه هیئت بدمینتون استان البرز برگزار شد 

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مجمع عمومی و سالیانه هیئت بدمینتون استان البرز امروز چهارشنبه ششم دی ماه  برگزار شد . محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا، فروغی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون، مقصودی معاون ورزشی اداره کل استان البرز و همچنین تمامی اعضای مجمع برگزار شد. 
در ابتدای این مجمع گزارش عملکرد هیئت بدمینتون استان البرز توسط پورکریمان ارائه شد. 
همچنین گزارش مالی و حسابرسی هم از سوی خزانه دار هیئت بدمینتون استان البرز ارائه شد. 
تقویم ورزشی این استان نیز از سوی پورکریمان اعلام شد که همه این موارد مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت. 
فروغی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: با توجه به وضعیت بدمینتون استان البرز، سال گذشته یک سالن اختصاصی در اختیار هیئت بدمینتون استان البرز قرار گرفت. 
فروغی عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که وجود دارد بدمینتون استان البرز می تواند در جایگاه خوبی قرار بگیرد. در بدنه این استان بازیکنان مستعد دختر و پسر متعددی حضور دارند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز یادآور شد: باید توجه و نگاه بیشتری نسبت به شهرستان های تابع استان البرز در رابطه با بدمینتون وجود داشته باشد. 
وی در پایان گفت: از پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نصرتی دبیر فدراسیون که در این مجمع حضور پیدا کردند تشکر میکنم. 


پوریا: حضور مدیر توانمندی مثل فروغی در البرز جای خوشحالی دارد 
محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا نیز در مجمع عمومی و سالیانه هیئت بدمینتون استان البرز گفت: از فروغی تشکر می کنم که سالن اختصاصی در اختیار بدمینتون گذاشتند. اکنون در مسائل مختلف فرهنگی، مالی و ورزشی کمک های بیشتری به هیئت بدمینتون استان البرز می شود. 
پوریا ادامه داد: از مقصودی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز هم تشکر می کنم که تلاش زیادی در راستای انجام برنامه‌ریزی برای هیئت های مختلف انجام می دهند. 
پوریا افزود: فروغی یکی از مدیران ورزشی بسیار خوب و توانمند است که اکنون در سطح استان البرز فعالیت می کند. ایشان یکی از قهرمانان ورزشی و یکی از تحصیل کرده ها به شمار می آید. حای خوشحالی است که استان البرز مدیر توانمند و جوانی مثل فروغی دارد. 
وی اذعان داشت: به تمامی اعضای مجمع و روسای شهرستان های مختلف نیز تشکر می کنم که در این مجمع شرکت کردند. انتظار بیشتری از هیئت بدمینتون استان البرز داریم چرا که حالا سالن اختصاصی بدمینتون در اختیار آنهاست. در امر برنامه ریزی ها واقعا انتظار بیشتری وجود دارد. 
پوریا در خاتمه گفت: از آقای پورکریمان رئیس هیئت بدمینتون استان البرز هم تشکر می کنم که مجمع را به خوبی برگزار کردند. ایشان بانی خدمات زیادی در  هیئت بدمینتون استان البرز است. 
مجمع عمومی و سالیانه هیئت بدمینتون استان البرز ساعت 11 و 45 دقیقه به اتمام رسید.