مدیرکل دفتر روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان، مهمان پوریا و فدراسیون بدمینتون ؛ بررسی مسائل و برنامه ریزی های ورود و استقرار شرکت کنندگان خارجی رقابت های بین المللی فجر

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا امروز در فدراسیون بدمینتون میزبان دکتر تقی زاده مدیرکل دفتر روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان بود. تقی زاده با حضور در فدراسیون بدمینتون در رابطه با سی و دومین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون فجر، مسائل مربوط به حضور کشورها و شرکت کنندگان خارجی در این رقابت ها و سایر موارد جلسه ای با پوریا برگزار کرد. 
در این جلسه فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون و همچنین خانم کاریزی مدیر روابط بین الملل فدراسیون بدمینتون حضور داشتند. 
محور موضوعات مطرح شده در این جلسه  تعداد تیم ها و شرکت کنندگان خارجی رویداد بین المللی فجر، محل استقرار این تیم ها و بازیکنان در یزد میزبان رقابت ها، تاریخ ورود و خروج تیم ها، نحوه استقبال از این تیم ها و سایر موارد بود. 
پوریا در این جلسه گفت: از دکتر تقی زاده تشکر می کنم که به صورت جدی پیگیر موارد مربوط به برگزاری رقابت های بین المللی فجر هستند. این حرکت شایسته ای بود که ایشان برای پیگیری مسائل و موارد رویداد بین المللی فجر به فدراسیون آمدند. برای برنامه هایی که در این رابطه دارند از ایشان تشکر می کنم. 
تقی زاده هم در این جلسه اذعان داشت: فدراسیون بدمینتون یکی از فدراسیون هایی است که در زمینه برگزاری رقابت های بین المللی فجر جز فدراسیون های برتر ما به شمار می رود. فدراسیون بدمینتون نزدیک به چهار دهه است که در برگزاری رقابت های بین المللی فجر اهتمام می ورزد و قبل از آن هم رقابت های بین المللی شهدای هفتم تیر را برگزار می کرد. 
مدیرکل دفتر روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: پوریا خودش یکی از بنیان گذاران رقابت های بین المللی فجر است. من تشکر ویژه از ایشان دارم و خسته نباشید میگویم به کادر فدراسیون بدمینتون که مثل همیشه برای برگزاری منظم رقابت ها برنامه ریزی کرده اند. 
وی در پایان گفت: حضور من در فدراسیون بدمینتون به این دلیل است که در زمینه ورود تیم ها و اعزام به یزد برنامه ریزی انجام بدهم.