مراسم اهدای مدال طلای قهرمانان بدمینتون تیمی بازی‌های آسیایی با حضور محمدرضا پوریا

  • اخبار مهم - ویژه
Image

رقابت‌های تیمی بدمینتون بازی‌های آسیایی با قهرمانی چین به پایان رسید و محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران به عنوان نائب رئیس بدمینتون آسیا مدال‌های طلای قهرمانان تیمی آسیا را به همراه یکی از مسئولان ورزش چین اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، تیم ملی بدمینتون چین در فینال رقابت‌های تیمی بازی‌های آسیایی با غلبه بر هند عنوان قهرمانی را به دست آورد و بر سکوی قهرمانی تکیه زد.
تیم ملی بدمینتون هند که پیش از این در بخش زنان قهرمان شده بود اینبار در بخش مردان به مقام نائب قهرمانی بسنده کرد و بر سکوی دوم ایستاد.
در بخش رقابت‌های تیمی بدمینتون مردان، تیم‌های کره و ژاپن نیز به طور مشترک مقام سوم و مدال برنز را به دست آوردند. 
بعد از پایان رقابت‌ها مراسم اهدای مدال برگزار شد. 
در مراسم پایانی کیم رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا و همچنین رودی دیگر نائب رئیس آسیا از اندونزی حضور داشتند.
برای مراسم اهدای مدال طلای تیم قهرمان رقابت‌های بدمینتون تیمی از محمدرضا پوریا دعوت به عمل آمد تا مدال‌های تیم قهرمان را اهدا کند.
به این ترتیب رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا به همراه یکی از مسئولان ورزش چین مدال طلای تیم ملی چین به عنوان قهرمان بدمینتون بازی‌های تیمی را اهدا کرد و مدال‌ها را بین بازیکنان توزیع نمود.
توزیع مدال‌های نقره به تیم هند نیز بر عهده کیم رئیس بدمینتون آسیا بود. 
مدال‌های برنز نیز توسط رودی توزیع شد.
اهدای مدال طلای تیم قهرمان بدمینتون بازی‌های آسیایی از سوی پوریا یکی‌ از اتفاقات مهم برای بدمینتون ایران در هانگژو بود.
به این ترتیب رقابت‌های تیمی به پایان رسید و اکنون باید منتظر آغاز رقابت‌های انفرادی باشیم.
علی حیاتی و یگانه کرمانی نمایندگان بدمینتون ایران در بازی‌های آسیایی هستند. سیمین مهدوی نیز به عنوان مربی به چین اعزام شده است.