مراسم تجلیل از قهرمانان 1401 با حضور آیت الله رئیسی / تقدیر کیومرث هاشمی از فدراسیون بدمینتون و بزرگ‌زاد 

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1401 با حضور ورزشکاران، مربیان و فدراسیون‎های حائز مقام و موفقیت در سالن اجلاس  برگزار شد و فدراسیون بدمینتون نیز یکی از فدراسیون هایی بود که مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت. آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی کرد و حضور داشت. 
خانم مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز در مراسم تجلیل شرکت کرد.
محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، فریبا مددی نائب رئیس، فرشاد نصرتی دبیر، حسن بزرگ زاد سرمربی تیم ملی پارابدمینتون، سیمین مهدوی مربی تیم ملی بدمینتون بانوان و دائمی عضو هیئت رئیسه در مراسم تجلیل از فدراسیون بدمینتون حضور داشتند. 
کیومرث هاشمی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم لوح تقدیری به حسن بزرگ زاد بابت زحمات او در حوزه پارابدمینتون تقدیم کرد. فدراسیون بدمینتون نیز مورد تقدیر قرار گرفت. کیومرث هاشمی از محمدرضا پوریا هم بابت تلاش های او در حوزه توسعه بدمینتون تقدیر و تشکر کرد. 
حسن بزرگ زاد که علاوه بر هدایت تیم ملی پارابدمینتون، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون نیز هست اخیرا در مقطع دکترا در دانشگاه دولتی اصفهان پذیرش شده است. محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون در این مراسم به بزرگ زاد تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد فدراسیون بتواند از برنامه‌ها و تحصیلات عالیه ایشان در موارد عملی و اجرایی و استفاده کند.