مسابقات بین المللی سریز جوانان - یزد ؛ طلایی شدن دختران ایران

  • اخبار مهم - برجسته‌شده
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، مسابقات بین المللی سریز جوانان از روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه در سالن امام علی (علیه السلام) دانشگاه یزد آغاز شده و امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه با معرفی قهرمانان سینگل و دوبل (یک نفره و دو نفره ) دختران و پسران به پایان می رسد. 
از ساعت 10 امروز فینال های بخش دختران آغاز شد. 
در بخش یک نفره و در فینال این رقابت ها زهرا رباطی و آیدا عنایتی که روز گذشته در نیمه نهایی حریفان خود را شکست داده بودند به مصاف هم رفتند. در پایان این مسابقه زهرا رباطی با نتیجه دو بر صفر آیدا عنایتی را شکست داد. 
نتیجه دیدار فینال سینگل:
زهرا رباطی 2 - 0 آیدا عنایتی (21 بر 17 و 21 بر 19 )
رده بندی نهایی:
1-زهرا رباطی
2-آیدا عنایتی
3-آیسان زارعی و فاطمه زهرا شمس آبادی

مچنین  صبح امروز فینال دوبل (دو نفره) دختران برگزار شد. این مسابقه در سالن امام علی (علیه السلام) دانشگاه یزد برگزار شد. در این فینال تیم دو نفره آیدا عنایتی و فردوس فروغی مقابل تیم دو نفره سحر حسین زاده و روژینا لطیفیان قرار گرفتند. در پایان این مسابقه آیدا عنایتی و فردوس فروغی با غلبه بر حریف عنوان قهرمانی بخش دوبل مسابقات بین المللی سریز جوانان را به دست آوردند. 
نتیجه دیدار فینال دوبل دختران:
آیدا عنایتی و فردوس فروغی 2 - 1 سحر حسین زاده و روژینا لطیفیان (21 بر 12، 19 بر 21، 21 بر 14)
رده بندی نهایی:
1-آیدا عنایتی و فردوس فروغی
2-سحر حسین زاده و روژینا لطیفیان
3-سوم مشترک: یکتا خوگر و رامینا زارعی - فاطمه زهرا شمس آبادی و فاطمه واعظیان
دیدار فینال های  سینگل و دوبل پسران نیز امروز برگزار می شود. 
مسابقات بین المللی سریز جوانان در یزد با حضور چهار کشور هند، اوگاندا، جمهوری آذربایجان و ایران برگزار می شود. 
این پنجمین دوره مسابقات سریز بین المللی جوانان است. این رقابت ها امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه در هر دو بخش پسران و دختران به کار خود پایان می دهد. 
سی و دومین دوره رقابت های بین المللی فجر نیز از روز دهم بهمن ماه به میزبانی یزد آغاز می شود و تا پانزدهم ادامه دارد. 28 کشور در این رقابت ها حضور دارند و در مجموع 32 ورزشکار و مربی به یزد می آیند. اجلاس روسای آسیای میانه نیز به ریاست محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا نیز طی روزهای یازدهم و دوازدهم برگزار میشود.