مسابقات رنکینگ سطح سه آقایان - لارستان ؛ تهران سکوهای قهرمانی یک نفره و دو نفره را گرفت

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مسابقات رنکینگ سطح سه آقایان از روز گذشته پنجشنبه ۹ آذر در لارستان آغاز شد و امروز جمعه ۱۰ آذر به پایان رسید.
نمایندگان بدمینتون تهران در هر دو بخش یک نفره و دو نفره عناوین قهرمانی را به دست آوردند.


بخش انفرادی:
در این بخش محمدرضا قیصری (فارس) و نیما رستم‌پور (تهران) به فینال رسیدند. در این فینال رستم‌پور با غلبه بر قیصر مقام قهرمانی را به دست آورد.
قیصری هم نایب قهرمان شد.
در این بخش محسن معصومی تبار زنجانی (زنجان) و پویا حیدری (تهران) مشترک سوم شدند.

بخش دو نفره:
پس از برگزاری دیدارهای نیمه نهایی تیم دو نفره امیررضا اخلاقی و پویا حیدری (تهران) در فینال مقابل تیم دو نفره نیما رستم‌پور و محمد پایروند (تهران) قرار گرفتند که در پایان این دیدار رستم‌پور و پایروند با غلبه بر حریف خود قهرمان شدند.
تیم اخلاقی و حیدری نیز بر سکوی دوم قرار گرفتند.
عنوان سوم مشترک این رده نیز به محمد باقری و پیام نصر اصفهانی (اصفهان) و همچنین سروش فریدونی و محمدرضا قیصری (فارس) رسید.
۱۴۵ بازیکن از ۱۸ استان در این رقابت‌ها حضور داشتند.
فارس، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، هرمزگان و یزد شرکت‌کنندگان بودند.
به تمامی ورزشکاران این مسابقه با توجه به بازی‎های برده امتیاز داده می‎شود که هر نفر ۱۲۵۰ امتیاز کسب میکند و مجموع امتیازات ورزشکاران جهت شرکت در مسابقات برترین‎ها و انتخابی تیم ملی لحاظ می‎شود.
در بخش انفرادی ۱۱۷ ورزشکار و در بخش دونفره ۵۵ تیم دونفره به صورت حذفی به رقابت پرداختند.