مصطفی پهلوان با 21 رای رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان شد 

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، صبح امروز یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه انتخابات هیئت بدمینتون استان سمنان برگزار و مصطفی پهلوان با کسب 20 آراء از 21 رای رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان شد. 
محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا در مجمع انتخاباتی امروز در سمنان حضور داشت. پوریا بعد از انتخاب پهلوان به عنوان رئیس جدید هیئت سمنان گفت: سمنان همیشه یکی از هیئت های خوب بدمینتون در کشور را دارا بوده است. باید از روسای قبلی آقایان موذن و عبداللهی که در این هیئت زحمات زیادی را متقبل شدند تشکر کنیم. 
وی در ادامه گفت: خداییان از مربیان خوب و پیشکسوتان استان سمنان و از پایه گذاران بدمینتون در این شهر است و از او تشکر می کنیم.  سایر پیشکسوتان استان سمنان نیز استحقاق تقدیر و تشکر دارند. علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و همچنین سایر هیئت های شهرستان سمنان نیز همکاری لازم را دارند و از آنها تشکر می کنم. 
رئیس فدراسیون بدمینتون یادآور شد: سمنان قبلا میزبان رویدادهای بزرگی همانند فجر و سریز جوانان بوده است و از استان های دارای پتانسیل به شمار می رود. تلاش های خوبی جهت پیشرفت بدمینتون در این استان صورت می گیرد. 
پوریا عنوان کرد: با تلاش های آقای پهلوان امیدواریم سمنان به جایگاه پنج استان برتر کشور در بدمینتون برسد. پهلوان برنامه ریزی های خوبی دارد و چون خودش از نوجوانی و جوانی بدمینتون باز بوده به خوبی با همه چیز آشناست. با تلاش های او سمنان به یکی از بهترین موقعیت ها در بدمینتون میرسد.