مقدس زاده سومین سرداور بدمینتون ایران در آسیا

  • اخبار مهم - برجسته‌شده - کمیته داوران
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون طی نامه ای از سوی بدمینتون آسیا مشخص گردید سید امید مقدس زاده توانست است در امتحان مرحله اول سرداوری آسیا که در گووهاتی،آسام هند از 15 لغایت 19 آبان ماه 1402 برگزار شده است نمره ی قبولی را کسب نماید متن نامه به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای پوریا

موضوع: دوره سرداوری بدمینتون آسیا 2023-2024

با توجه به برگزاری دوره فوق از سوی بدمینتون آسیا، خرسندیم به اطلاع شما برسانیم که آقای سید امید مقدس زاده در آزمون کتبی که در پایان دوره آموزشی برگزار شد، نمرات مورد نظر خود را کسب کرده و به ایشان مدرک سرداور اکردیت بدمینتون آسیا (آزمایشی) اعطا شده است.

با تکمیل اولین مرحله تحت برنامه آموزش سرداور ما، ایشان باید قبل از فراخوانی برای ارزیابی عملی، مراحل زیر را با موفقیت طی کند:

1. حداقل یک انتصاب عملی به عنوان کمک سرداور در مسابقات بین المللی محلی آنها (حداقل مسابقات درجه 3). از شما می خواهیم با هزینه میزبان در انجام وظایف لازم به وی کمک کنید.

2. پس از تکمیل مرحله 1، بدمینتون آسیا ایشان را به عنوان سرداور برای مسابقات درجه 3 در کشور خارجی به عنوان یک انتصاب عملی معرفی می کند.

پس از تکمیل این دو مرحله، وی به طور رسمی برای ارزیابی عملی سرداوری اکردیت فراخوانده می شود. ایشان توسط یک ارزیاب از پنل ارزیابی سرداوری بدمینتون آسیا ارزیابی خواهد شد. فقط در صورت تکمیل موفقیت آمیز این ارزیابی، مدرک سرداور اکردیت بدمینتون آسیا اعطا می شود.

از شما تقاضا داریم در این پیشرفت فرصت های لازم را برای وی فراهم کنید.

بدمینتون آسیا مایل است این موفقیت را به آقای سید امید مقدس زاده تبریک بگوید و از حمایت مستمر فدراسیون شما در توسعه مستمر ایشان به عنوان سرداور بدمینتون آسیا تشکر کند.

متشکرم.

ارادتمند شما،
داتو کنی گو چی کئونگ دبیر کل بدمینتون آسیا

لازم به یادآوری می باشد پیش از این سرکار خانم حق نژاد و سرکار خانم مددی توانسته بودند به مدرک سرداوری آسیایی نائل آیند که این دو نفر مسابقات بزرگی را در منطقه آسیا به سرداوری پرداختند. که در صورت قبولی مقدس زاده در امتحان پایانی تعداد سرداوران ایرانی بدمینتون آسیا به سه خواهد رسید.

جمهوری اسلامی ایران در قسمت سرداوری در آسیای میانه وغرب آسیا بیشترین حضور را دارد که لازم به ذکر است مسابقات غرب آسیا در عمان به سرداوری سرکار خانم مددی برگزار خواهد شد.

حضور نزدیک به 15 داور، سرداور و داور خط آسیایی و جهانی، بدمینتون جمهوری اسلامی ایران در آسیا را سرآمد کرده است.