ملی پوشان ایرانی در فینال های دونفره بازی های آسیای میانه

  • اخبار مهم - برجسته‌شده

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون پس از صعود تمامی بازیکنان ملی پوش ایران به فینال یک نفره زیر 15 و 17 سال در قسمت دختران و پسران در بازی های آسیای میانه ، تیم های دونفره هم توانستند موفق به صعود به فینال این رقابت ها شوند.

در رده سنی زیر 15 سال دختران تیم دونفره آیسان زارعی ، زهرا رباطی در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر تیم دونفره قزاقستان توانستند به فینال صعود کرده و تیم دونفره زیر 15 سال دختران در فینال با تیم ازبکستان بازی خواهند کرد.

در رده سنی زیر 15 سال پسران تیم دو نفره امیرعلی احمدلو، متین قاسمی در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر تیم دونفره تاجیکستان توانستند به فینال صعود کرده و در فینال این رقابتها با تیم دو نفره ازبکستان به رقابت خواهند پرداخت.

در رده سنی زیر 17 سال دختران تیم دونفره فردوس فروغی، آیدا عنایتی در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر تیم دونفره ازبکستان توانستند به فینال صعود کرده و در فینال این رقابتها با تیم دو نفره قزاقستان بازی خواهند کرد.

در رده سنی زیر 17 سال پسران تیم دونفره محمد گلچین, عادل صورتی در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر تیم دونفره ازبکستان توانستند به فینال صعود کرده و در فینال با تیم دونفره  قزاقستان بازی خواهند کرد.

کسب 4 مدال طلا و 4 مدال نقره یک نفره تا به این لحظه در بازی های آسیای میانه توسط ملی پوشان ایرانی قطعی شده است و همچنین صعود هر 4 تیم دو نفره ایران به فینال کسب مدال نقره را قطعی کرده است.