مهدیه هرمان: پارابدمینتون ایران می تواند سکوهای جهانی و پارالمپیک را بگیرد 

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، عارفه زهرا اسدی در بخش بانوان و کوروش باورصاد و محمدرضا دارابی در بخش آقایان سه نماینده ایران در پنجمین دوره رقابت های بین المللی پارابدمینتون دبی موسوم به «فزاع» هستند که از 11 الی 17 دسامبر برابر با 20 الی 26 آذر برگزار می شود. 
مهدیه هرمان مربی سازنده یزد به همراه اسدی به این رقابت ها اعزام شده است. او به سایت فدراسیون بدمینتون گفت: بازیکنان پارابدمینتون ایران بسیار با استعداد و توانمند هستند که اگر شرایط تمرینی مناسبی برای آنها فراهم باشد می توانند هر موفقیتی را به دست بیاورند. 
هرمان عنوان کرد: آنچه که من دیده ام بسیار امیدوارکننده است. بازیکنان ما می توانند روی سکوهای جهانی بروند و حتی سهمیه پارالمپیک را هم بگیرند. 
این مربی پارابدمینتون افزود: پیش از آغاز رقابت های بین المللی پارابدمینتون دبی من تمرینات بازیکنان کشورهای دیگر را دیدم و باید به شما بگویم بازیکنان ما هیچ چیزی از آنها کم ندارند. با این شرایط می توانیم سکوهای متعددی را در آینده فتح کنیم. 
هرمان در پایان گفت: فدراسیون بدمینتون این موقعیت را برای بازیکنان پارابدمینتون فراهم آورده که بتوانند به بهترین شکل ممکن پیشرفت خودشان را نشان بدهند. امیدوارم که با یک برنامه ریزی خوب و مداوم بچه های ما در آینده ای نزدیک روی سکو بروند.