رقابتهای انتخابی تیم ملی بدمینتون آقایان جهت اعزام به مسابقات ناگویا ژاپن ۲۰۲۶، از چهارم خردادماه در سالن اختصاصی بدمینتون ورزشگاه شیرودی تهران آغاز شده و تا پنجم خردادماه ادامه دارد.
مسابقات روز نخست در چهار گروه، در سه دور و به صورت دورهای برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
مهدی انصاری ۲ بر ۰ محمدمتین قاسمی
علی حیاتی ۲ بر ۰ احسان مرادی
نیما رستمپور ۲ بر ۰ محمدمهدی میرشکاری
محمد زرچی ۲ بر ۰ سیدآرمین زکیزاده
امیرحسین حسنی ۲ بر ۱ پویا نجیبزاده
محمد پایروند ۲ بر ۰ محمدمتین قاسمی
امیرعلی احمدلو ۲ بر ۰ احسان مرادی
امیرحسین عجملو ۲ بر ۰ محمدمهدی میرشکاری
پویا نجیبزاده ۲ بر ۰ سیدآرمین زکیزاده
امیرحسین حسنی ۲ بر ۰ محمد زرچی
محمد پایروند ۲ بر ۱ مهدی انصاری
علی حیاتی ۲ بر ۱ امیرعلی احمدلو
نیما رستمپور ۲ بر ۰ امیرحسین عجملو
این رقابتها با حضور ۱۳ بازیکن برگزار میشود و در پایان مرحله گروهی، محمد پایروند، علی حیاتی، نیما رستمپور و امیرحسین حسنی به مرحله نهایی راه یافتند که این مرحله روز سهشنبه به صورت دورهای برگزار خواهد شد.
همچنین در جریان برگزاری مسابقات روز نخست، پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون با حضور در سالن مسابقات، از نزدیک رقابتها را تماشا کرد و با ورزشکاران، مربیان و داوران به گفتوگو پرداخت.
قضاوت این دوره از مسابقات بر عهده محمدرضا کبیری به عنوان سرداور مسابقات است.