نتایج هفته اول لیگ برتر آقایان جام خلیج فارس

  • اخبار مهم - استانی - ویژه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون لیگ برتر 1401 از روز پنج شنبه 3 شهریور ماه کار خود را آغاز کرد.

لیگ برتر که در قسمت بانوان به نام جام ولایت و در قسمت آقایان جام خلیج فارس نام گذاری شده است سومین سال پی در پی است که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

در قسمت بانوان تیم های شهید فخار مشهد، نماینده گیلان، شهرداری شاهرود، میلاد تبریز و مس شهر بابک حضور دارند و در قسمت آقایان توس مسیر مشهد، ورنا بتن عباس آباد، انقلاب قم، هدف سمنان، چادرملو اردکان، آکادمی بدمینتون کرمان و رعد پدافند هوایی زاهدان حضور دارند.

هفته اول لیگ برتر آقایان پنج شنبه سوم شهریورماه در سه استان کشور آغاز شد.

در قم انقلاب قم که در دوسال گذشته با نام رعد پدافند هوایی به قهرمانی و نائب قهرمانی این رقابتها دست یاقته بود امسال با نام باشگاه انقلاب حضور یافت و توانست در هفته اول تیم توس مسیر مشهد را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد.

توس مسیر مشهد دومین سال حضور خود با بازیکنان تمام بومی را در لیگ برتر تجربه می کند توس مسیری ها سال گذشته در جدول پایانی رتبه ششم را بدست آوردند.

کرمانی ها که سال گذشته قهرمان این دوره از رقابتها شده بودند امسال با تغییر استراتژی با یک تیم کاملا بومی و جوان پای به این رقابتها گذاشتند آنها در هفته اول میزبان چادرملو اردکان بودند که با نتیجه 5 بر 0 شکست را قبول کردند.

اردکانی ها که سابقه طولانی در لیگ برتر دارند امسال گام اول را محکم برداشتند.

زاهدانی ها که امسال با نام رعد پدافند هوایی در لیگ برتر حضور یافتند چهارمین حضور پی در پی خود را تجربه می کنند و در هفته اول تیم تازه لیگ برتری شده ی هدف سمنان را در زاهدان 3 بر 2 شکست داند.

هدف سمنان سال اول لیگ برتر خود را تجربه می کند.

هفته ی دوم لیگ برتر از 10 شهریورماه آغاز خواهد شد که ورنا بتن تیم تازه لیگ برتری شده میهمان چادرملو اردکان است.

انقلاب قم به سمنان خواهد رفت و میهمان هدفت سمنان است و توس مسیر مشهد پذیرایی از آکادمی بدمینتون کرمان پذیرایی خواهد کرد.