نتایج هفته دوم لیگ برتر آقایان جام خلیج فارس

  • اخبار مهم - استانی - مسابقات - ویژه

پیگیری لیگ برتر آقایان از روز پنج شنبه 10 شهریورماه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون لیگ برتر آقایان جام خلیج فارس روز پنج شنبه 10 شهریور ماه از ساعت 16 پیگیری شد.

در سمنان تیم تازه لیگ برتری شده ی هدف سمنان که در هفته اول مقابل رعد پدافند هوایی زاهدان در زاهدان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده بود در اولین میزبانی خود پذیرای انقلاب قمی بود که در هفته گذشته توس مسیر مشهد را در قم 4 بر 1 شکست داده بود.

در پایان انقلاب قم توانست با نتیجه 3 بر 2 سمنانی ها را شکست دهد تا دومین پیروزی پیاپی خود و دومین باخت هدف را رقم بزند.

در هفته ی سوم انقلاب قم در قم میزبانی چادر ملو اردکان هستند، اردکانی دو هفته ابتدایی لیگ را با پیروزی 5 بر 0 پشت سر گذاشتند و انقلاب قم در شهر خود مقابل آنها کار دشواری دارد. همچنین در این هفته هدف سمنان به عباس آباد خواهد رفت و میهمان ورنا بتن عباس آباد است.

ورنا بتنی ها که شانس اول قهرمانی به حسای می آیند در هفته دوم در اردکان با تیم پر ستاره ی خود مقابل چادرملو اردکان شکست خوردند.

در مشهد توس مسیر مشهد در جدال دو تیم جوان و بومی پیروز رقابت شد. توس مسیری ها در هفته دوم میزبان آکادمی بدمینتون اردکان بودند. این دوتیم که از تیم های جوان و کاملا بومی لیگ به حساب می آیند، یک رقابت جذاب را در مشهد رقم زدند که در پایان توس مسیری ها اولین برد این فصل و دومین باخت کرمانی را با نتیجه 4 بر 1 رقم ردند.

توس مسیر در هفته سوم استراحت دارد و کرمانی ها میزبان رعد پدافند هوایی زاهدان هستند.

رعد پدافند هوایی زاهدان در هفته دوم استراحت داشت.

و اما در اردکان جدال دوتیم پرستاره، فینال زودرس لیگ را رقم زد. ورنا بتن تازه لیگ برتری شده که باجذب چند ستاره تیم مدعی این فصل است در مقابل اردکانی ها کاری از پیش نبرد و با نتیجه غیرقابل پیش بینی 5 بر 0 شکست خورد.

ورنا بتن در هفته ی سوم میزبان هدف سمنان می باشد تا هردو تیم در پی اولین پیروزی فصل بجنگند و چادر ملو اردکان میهمان انقلاب قم تا هردوتیم برای سومین پیروزی پیاپی با هم مبارزه کنند.

هفته ی سوم لیگ برتر آقایان جام خلیج فارس پنج شنبه 17 شهریورماه راس ساعت 16 برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در مراسم معارفه قبل از شروع بازی ها به مناسبت روز جهانی داور از داوران گرامی تقدیر به عمل آمد.