نتایج هفته یازدهم لیگ برتر آقایان/حضور دکتر پوریا در سالن برگزاری مسابقات لیگ برتر

  • اخبار مهم - استانی - مسابقات - ویژه

رعد پدافند هوایی زاهدان سایه به سایه در تعقیب چادر ملو اردکان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون هفته یازدهم لیگ برتر آقایان درحالی به پایان رسید که سرپرست فدراسیون بدمینتون در سفر استانی خود به سمنان در سالن مسابقه تیم های هدف سمنان و آکادمی بدمینتون کرمان حضور یافته و از نزدیک شاهد این دیدار بودند.

ایشان در جریان این مسابقه با آقای علی موذن سرپرست هیئت بدمینتون استان سمنان و عوامل اجرایی هیئت گفت و گو کردند و در جریان اتفاقات و برنامه های هیئت قر ار گرفتند. دکتر پوریا با عووامل باشگاه سمنان و همچنین آکادمی بدمینتون کرمان نیز گفت و گو کردند.

در سمنان هدف سمنان توانست میهمان خود آکادمی بدمینتون کرمان را در یک دیدار جذاب با نتیجه ی نزدیک 3 بر 2 شکست دهد.سمنانی ها هفته دوازدهم استراحت دارند و کرمانی ها میهمان انقلاب قم هستند.

و اما در مشهد توس مسیر مشهد مقابل تیم رده دومی رعد پدافند هوایی زاهدان با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد تا زاهدانی ها همچنان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی باشند.

در هفته دوازدهم توس مسیر مشهد میهمان چادر ملو اردکان صدر نشین است. و با توجه به انصراف ورنا بتن عباس آباد از لیگ برتر رعد پدافند هوایی زاهدان در هفته دوزادهم به همراه هدف سمنان استراحت دارد.

لازم به ذکر است با توجه به برگزاری رنکینگ برترین های آقایان از 5 لغات 8 دی ماه در کمپ تیم های ملی در تهران، هفته ی آینده لیگ برتر 14 دی ماه برگزار خواهد شد.