نخستین جلسه جام بین المللی خزر برگزار شد / برگزاری جلسه بعدی با حضور پوریا و علیزاده

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مرداد ماه امسال بود که محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا در حاشیه رقابت‌های بدمینتون آسیای میانه در دوشنبه پایتخت تاجیکستان در اجلاس روسای بدمینتون آسیای میانه نیز شرکت و همان جا برای نخستین بار پیشنهاد برگزاری جام بین المللی خزر را مطرح کرد. این پیشنهاد چندی بعد از سوی فدراسیون بدمینتون آسیا و جهان مورد تایید قرار گرفت تا به این ترتیب ایران بعد از رویداد بین المللی فجر که هر ساله برگزار می شود و جز معتبرترین چلنج های جهانی است و رویداد بین المللی دیگر به نام سریز جوانان، سومین میزبانی مهم بین المللی را هم بگیرد. 
روز گذشته با هماهنگی دکتر علیزاده فرماندار محمودآباد در این شهرستان نخستین جلسه جام بین المللی خزر برگزار شد تا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود. 
دکتر علیزاده فرماندار محمودآباد و سایر مسئولان شهر  به همراه امیرفخری رئیس هیئت بدمینتون استان و همچنین رحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهر در این جلسه حضور داشتند ضمن اینکه احمدی رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد و همچنین علوی رئیس کمیته ارزیابی و برنامه‌ریزی فدراسیون و معاون دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد در جلسه یاد شده شرکت کردند. 
در این جلسه مسئولان شرکت نفت محمودآباد با توجه به پیگیری هایی که فرماندار محمودآباد انجام داد رسیدگی‌های لازم را در رابطه با برگزاری نخستین دوره جام بین‌المللی خزر انجام دادند. 
نخستین دوره جام بین‌المللی خزر موسوم به فیوچرز خرداد ماه سال 1403 برگزار خواهد شد و به طور رسمی سومین رویداد رسمی بین المللی برگزار شده در ایران خواهد بود. 
روز گذشته شنبه یازدهم آذر ماه از امکانات شرکت نفت و دانشکده فنی و حرفه ای برای برگزاری جام بین المللی خزر بازدید به عمل آمد. 
سایر امکانات اداره ورزش و جوانان استان نیز مورد بازبینی قرار گرفت و در رابطه با برگزاری این مسابقات جلسه ای هم با احمدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای محمدآباد برگزار شد. 
به این ترتیب فدراسیون بدمینتون در مسیر رسمی برگزاری سومین رویداد بین المللی دیگر قرار گرفت. 
کسب آمادگی جهت برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها وارد مسیر جدیدی شد و از این پس جلسات دیگری درباره جام بین المللی خزر برگزار خواهد شد.

دکترمحمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا و همچنین دکتر علیزاده فرماندار محمودآباد در جلسه بعدی مربوط به جام بین‌المللی خزر حضور خواهند داشت. گزارش جلسه روز گذشته در رابطه با رقابت‌های بین‌المللی خزر در محمودآباد به پوریا و علیزاده ارائه خواهد شد.