نفرات برتر رنکینگ پسران نوجوان ایران مشخص شدند ؛ خراسان رضوی عمده مدال ها را به دست آورد

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون به نقل از هیئت بدمینتون خراسان رضوی، رقابتهای بدمینتون رنکینگ نوجوانان پسر زیر ۱۳ و زیر ۱۵ سال ایران در مشهد در حالی به پایان رسید که میزبان رقابت ها در تمام رده های سنی بازی های انفرادی و دونفره در فینال حضور داشت.

فینال رقابت‌های زیر ۱۵ سال انفرادی:
امیرعلی محمدپور از خراسان رضوی به مصاف امیرعلی احمدلو از مرکزی رفت که این ماراتن جذاب با نتیجه ۲ بر ۱ به سود نماینده اراک پایان یافت. احمدلو با امتیازات ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۲ پیروز و محمدپور نیز یک سِت را با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ به برتری رسید.

در این رده سنی، محمدمتین قاسمی از خراسان رضوی و محمد میکانیکی از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.


فینال رده سنی زیر ۱۳ سال انفرادی:
نماینده خراسان شمالی پیروز میدان شد. برسام احمدی موفق شد با نتایج ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۷ کورش علیزاده از خراسان رضوی را از پیش روی بردارد تا نمایندگان خراسان شمالی و خراسان رضوی به ترتیب اول و دوم شوند. 

در این رده، رادین بهمنی از زنجان و آرتین سعیدی از البرز به صورت مشترک سوم شدند.


فینال دونفره زیر ۱۵ سال:
طلای مسابقات به میزبان یعنی مشهد رسید و امیرعلی محمدپور و محمد متین قاسمی از خراسان رضوی با غلبه بر امیرعلی احمدلو و علی شریف حسینی از مرکزی با نتایج ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۸ قهرمان شدند و فراهانی و کنعانی از قم همراه با بحری و حسنی از زنجان بر سکوی سوم ایستادند.

آخرین بازی عصر روز جمعه را نمایندگان خراسان رضوی و شمالی در قسمت دونفره زیر ۱۳ سال برگزار کردند که در پایان، تیم کیان جهان نوش و کورش علیزاده برابر برسام احمدی و ماهان محمدی از خراسان شمالی قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۴ به پایان رسید و تیم های احمدی_اصغرپور از مازندران و بهمنی_سعیدی از زنجان و البرز هم عنوان سوم را کسب کردند.

در حاشیه رقابت ها، فرشاد نصرتی دبیرکل فدراسیون بدمینتون ایران با حضور در محل برگزاری رقابت ها از نزدیک در جریان روند مسابقات قرار گرفت.
همچنین در مراسم اهدا مدال، مدیران و اعضا هیئت رئیسه بدمینتون خراسان رضوی همراه با جمعی از مربیان و داوران پیشکسوت ایران حضور داشتند. 
سید حسین رضوی رئیس هیئت خراسان رضوی و همچنین شهرام عربی پیشکسوت استان زنجان از مهم ترین افراد حاضر در مراسم اختتامیه بودند.  
این رقابت ها با حضور ۱۵۰ بازیکن از ۱۹ استان کشور به مدت ۳ روز به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.