نفرات منتخب تیم ملی بدمینتون دختران زیر ۱۹ سال برای حضور در رقابت‌های آسیای میانه معرفی شدند

  • اخبار مهم - برجسته‌شده
Image


مسابقات انتخابی آسیای میانه رده سنی زیر ۱۹ سال دختران در تاریخ ۲۸ و ۲۹ خردادماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور هشت بازیکن از استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، سمنان و تهران به صورت دوره‌ای و در هفت دور برگزار شد و ورزشکاران طی دیدارهای منظم به مصاف یکدیگر رفتند.
در پایان این رقابت‌ها، آیسان زارعی از آذربایجان شرقی با کسب ۲۱ امتیاز عنوان نخست را به دست آورد. هانا ملاکریمی از مازندران با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مهدیه هوشمند از آذربایجان شرقی با ۱۵ امتیاز سوم شد. سیده آرتینا آقاپور نیز با ۱۵ امتیاز در رده چهارم ایستاد.
فاطمه واعظیان از سمنان با ۱۳ امتیاز پنجم شد، ثمین عرب عامری از سمنان با ۱۱ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت و زهرا کمیزی و ژیلا مبشری از تهران نیز هر کدام با ۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم قرار گرفتند.
بر اساس نظر کادر فنی و نتایج به‌دست‌آمده، آیسان زارعی و زهرا رباطی به عنوان نفرات منتخب تیم ملی بدمینتون دختران زیر ۱۹ سال برای حضور در رقابت‌های آسیای میانه معرفی شدند.
این مسابقات با هدف ارزیابی عملکرد بازیکنان و انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی برگزار شد و کادر فنی در طول رقابت‌ها عملکرد ورزشکاران را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.
در حاشیه این رقابت‌ها، فریبا مددی نایب‌رئیس فدراسیون بدمینتون، آقای ارشد سرپرست هیئت بدمینتون استان آذربایجان شرقی، خانم جاویدان معاون ورزش بانوان، خانم اسکندرنژاد عضو هیئت‌رئیسه هیئت بدمینتون استان، خانم فنایی نایب‌رئیس هیئت بدمینتون استان و همچنین غفارزاده دبیر هیئت بدمینتون استان آذربایجان شرقی در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند و روند برگزاری رقابت‌ها را از نزدیک پیگیری و بر عملکرد اجرایی مسابقات نظارت کردند.
همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون دختران زیر ۱۶ سال در تاریخ ۷ و ۸ تیرماه به میزبانی استان مازندران و در شهر ساری برگزار خواهد شد.