سومین مرحله مسابقات رنکینگ بزرگسالان بدمینتون بانوان با معرفی نفرات برتر پایان یافت .

  • مسابقات - ورزشی

سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشوربانوان ،که در روزهای هفتم آبان ماه لغایت دهم آبان ماه جاری در شهرستان اصفهان برگزار گرديد، با شناخت برترین های این مسابقات به کار خود پایان داد .  
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، دیدار نهایی یک نفره بین نسیم صفایی و رمینا تاجیک هر دواز تهران برگزار شد . که این دیدار در پایان با نتجه دو بر یک به سود رمینا تاجیک خاتمه یافت و به مقام قهرمانی دست یافت . نسیم صفایی دوم شد و الناز فیض منش از سمنان و نرگس افشاری از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند .
همچنین دیدار فینال دو نفره بین تیم دونفره حنانه یعقوب زاده و نسیم صفایی از تهران – هاله همدانچی از تهران و پگاه کامرانی از سمنان  برگزار شد. که این دیدار در پایان با قهرمانی تیم دونفره صفایی و یعقوب زاده به اتمام رسید . تیم دو نفره همدانچی و کامرانی دوم شدند و تیم های دونفره هاجر کبیری و حنان کبیری از تهران – ساغر رفیعی از کرمان و هانیه هویدا از یزد به مقام سوم مشترک دست یافتند .

در پایان مسابقات با حضور ، آقای رجائیان رییس هیات بدمینتون استان اصفهان ، سایر مسولین هیات بدمینتون  مدالها و جوایز به قهرمانان اهدا گردید .