مسابقات انتخابی بدمینتون زیر ۱۹ سال پسران کشور به منظور تعیین نفرات اعزامی به رقابتهای قهرمانی منطقه آسیای میانه، به میزبانی استان قم در حال برگزاری است.
در این رقابتها، محمدمتین قاسمی از خراسان رضوی، امیرحسین عجملو از زنجان، محمد میکانیکی، مهدی کنعانی از قم، سبحان صفری و آرتین ولیپور از مازندران، محمدطاها خیالی از سمنان، پرهام فراهانی و مهدیار اصغری از قم، امیرحسین بهجتی و ماهان توسلی از یزد، ماهان مرادی و امیرحسین عجملو از زنجان، محمدجواد دهقان از کرمان، سروش سالاری از خراسان رضوی و کیان بنکدار از گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابتهای امروز، محمدمتین قاسمی از خراسان رضوی، امیرحسین عجملو از زنجان، محمدطاها خیالی از سمنان و محمد پرهام فراهانی از قم با برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمهنهایی راه یافتند.
بر اساس برنامه مسابقات، صبح فردا محمد پرهام فراهانی از قم برابر محمدمتین قاسمی از خراسان رضوی قرار میگیرد و در دیگر دیدار مرحله نیمهنهایی نیز امیرحسین عجملو از زنجان به مصاف محمدطاها خیالی از سمنان خواهد رفت. برندگان این دو دیدار، فینالیستهای مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۹ سال پسران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیای میانه خواهند بود.
همچنین فرشاد نصرتی، دبیر فدراسیون بدمینتون، با حضور در محل برگزاری مسابقات، بر روند برگزاری رقابتها نظارت داشته و از نزدیک در جریان امور اجرایی و فنی این مسابقات قرار گرفت.