رئیس فدراسیون بدمینتون عمان مهمان پوریا ؛ گفت و گوی پوریا و الدورشی درباره استفاده بدمینتون نوپای عمان از فرصت ها و امکانات موجود در ایران / همکاری بین فدراسیون های ایران و عمان ایجاد می شود

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، عبدالرحیم الدورشی رئیس فدراسیون بدمینتون عمان که برای حضور در سی و دومین دوره رقابت های بین المللی فجر به یزد سفر کرده بود پس از اتمام این رقابت ها راهی تهران شد تا با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با محمدرضا پوریا در رابطه با استفاده از فرصت های موجود در بدمینتون ایران جهت رشد و توسعه بدمینتون نوپای عمان مذاکره کند.

عبدالرحیم الدورشی رئیس فدراسیون بدمینتون عمان در ابتدای صحبت های خود از مهمان نوازی مردم ایران و محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون ایران بابت پذیرایی گرم تشکر کرد.

عبدالرحیم الدورشی گفت: چهار ماه از راه اندازی بدمینتون در کشور عمان می گذرد. قصد داریم با استفاده از تجارب بدمینتون کشور ایران پیشرفت کنیم. ایران در میان کشورهای منطقه و آسیای میانه بالاترین سطح را در بدمینتون دارد.

رئیس فدراسیون بدمینتون عمان افزود: محمدرضا پوریا رئیس و مدیری توانمند در بدمینتون آسیاست و ایشان در کل بدمینتون آسیا و کشورهای همسایه تاثیرگذار هستند. ما باید برای استفاده از تجربیات ایشان برنامه ریزی کنیم.

الدورشی یادآور شد: سی و دومین دورره رقابت های بین المللی فجر را در یزد از نزدیک دیدم و کادر اجرایی آن را بهترین و قدرتمندترین شکل ممکن برگزار کرد. رقابت های بین المللی فجر نشان داد فدراسیون ایران از یک پشتوانه غنی و تجربه ای بسیار بزرگ برخوردار است.

محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران نیز با بیان اینکه فدراسیون بدمینتون آماده کمک به فدراسیون بدمینتون عمان است گفت: فدراسیون عمان می تواند از امکانات موجود در بدمینتون ایران استفاده کند.

در پایان این گفت و گو محمدرضا پوریا با همراهی فرشاد نصرتی دبیرکل فدراسیون، امید مقدس زاده مسئول مسابقات فدراسیون و مینا کاریزی روابط بین الملل فدراسیون امکانات و فضای فدراسیون را به درخواست عبدالرحیم به وی نشان داد. در این بازدید عبدالرحیم الدورشی از سالن اختصاصی بدنسازی فدراسیون، خوابگاه های مجزا، سالن تمرین و سایر امکانات فدراسیون بازدید کرد و گفت امیدوار است بازیکنان عمانی بتوانند از این امکانات عالی، سخت افزاری و ساختاری فدراسیون بدمینتون ایران استفاده کنند. محمدرضا پوریا و عبدالرحیم الدروشی در پایان هدایایی را به رسم یادبود به یکدیگر تقدیم کردند.