افتتاحیه رقابت‌های بدمینتون مناطق جنوب آسیا در پاکستان با سخنرانی پوریا نائب رئیس آسیا

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، رقابت‌های بدمینتون مناطق جنوب آسیا با سخنرانی محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا برگزار شد.

همزمان با برگزاری رقابت‌های بدمینتون مناطق جنوب آسیا، جلسه کمیته بانوان آسیا با ریاست فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود. 

رقابت های بدمینتون مناطق جنوب آسیا با سخنرانی محمدرضا پوریا آغاز شد. کشورهای جنوب آسیا شامل پاکستان، سریلانکا، نپال مالدیو و بوتان در این رقابت‌ها حضور دارند.

پوریا در افتتاحیه این رقابت‌ها سخنرانی کرد. در این مراسم مسئولان محلی پاکستان و همچنین اعضای هیئت رئیسه آسیا حضور داشتند. خانم خلود رئیس فدراسیون بدمینتون سوریه، رمزی رئیس فدراسیون بدمینتون بوتان، واجد علی رئیس فدراسیون بدمینتون پاکستان، چوی رئیس برنامه ریزی آسیا، تانابالان و سم از مسئولان کمیته آموزش و همچنین فریبا مددی رئیس کمیته توسعه آسیا و نائب رئیس فدراسیون ایران حضور داشتند.

محمدرضا پوریا ضمن تشکر از مسئولان کنفدراسیون آسیا و سایر روسای فدراسیون‌های کشورهای آسیایی بابت حضور در این رقابت‌ها و همچنین از مسئولان برگزاری رقابت‌ها تشکر و قدردانی به عمل آورد. وی گفت: خوشحالم که اینجا حضور دارم. به کشور دوست و برادر نیز تبریک می گویم. پاکستان از لحاظ فرهنگی و مذهبی شرایط مشترکی با ایران دارد. پوریا خاطرنشان کرد: امیدوارم که اردوهای مشترک و مسابقات بیشتری بین دو کشور برگزار شود. نائب رئیس آسیا یادآور شد: از علی واجد که به عنوان رئیس کمیته توسعه آسیا این رقابت ها را به بهترین شکل ممکن برگزار میکند تشکر میکنم. ایشان استقبال خوبی از مسئولان فدراسیون‌ها و اینجانب داشتند.

بعد از سخنرانی پوریا رقابت ها به صورت رسمی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و همچنین مراسم رژه آغاز شد.

امروز سه‌شنبه 15 اسفند ماه نیز جلسه کمیته بانوان آسیا با حضور و ریاست فریبا مددی و نمایندگان بدمینتون بانوان مناطق جنوب آسیا برگزار شد. در طول سال چهار جلسه با ریاست کمیته بانوان آسیا برگزار می‌شود. کیم رئیس کنفدراسیون بدمینتون آسیا و جاسم نائب رئیس جهان نیز در پاکستان حضور داشتند. همچنین پیش از برگزاری جلسه سالیانه مجمع آسیا در چین جلسه ای با حضور کیم رئیس کنفدراسیون آسیا و روسای فدراسیون هایی که در پاکستان حضور دارند برگزار می‌شود که در این جلسه راهکارها و پیشنهاداتی جهت توسعه بدمینتون آسیا ارائه خواهد شد.