انعقاد تفاهم فدراسیون بدمینتون با دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

  • اخبار مهم - کمیته آموزش - مسئولین فدراسیون - ویژه
Image

تفاهم نامه مابین دانشگاه فنی حرفه ای ایران و فدراسیون بدمینتون منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه دکتر پوریا به همراه هیئت همراه در محل دانشگاه فنی حرفه ای تهران حضور پیدا کرده و دیداری با دکتر محمدرضاجلیلی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای  داشتند.

در این جلسه که آقای دکتر یادگاری مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای ، دکتر علوی معاونت دانشکده فنی حرفه ای محمودآباد و دانش یار دانشکده فنی و حرفه ای و رئیس کمیته ارزشیابی و نظارت بر تیم های ملی فدراسیون بدمینتون، آقای حقی از کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون حضور داشتند در خصوص راهکارهای همکاری های متقابل بحث و گفت و گو صورت گرفت.

در ابتدا دکتر پوریا ضمن تشکر از دکتر جلیلی بابت وقتی که به ورزش به خصوص رشته ی بدمینتون دادند اذعان داشتند که بدمینتون یک رشته ی کاملا دانشگاهی است و ما سعی کرده ایم از نخبه گان و خانواده ی دانشگاه در بدنه بدمینتون ایران استفاده کنیم و از مشورت هایشان بهره مند شویم.

ایشان ادامه دادند که امروزه مجموعه ی فدراسیون بدمینتون کاملا دانشگاهی است و خود بنده افتخار تدیس در دانشگاه را بزرگترین نعمت زندگی ام میدانم.

ایشان افزودند هیچ گاه نشده است درخواستی از سوی دانشگاه داده شود و ما به بهترین شکل انجام ندهیم.

و امروز که اینجاییم میخواهیم برای دانشگاه فنی و حرفه ای ایران که نزدیک به 185 دانشکده در سراسر کشور دارد یک پیام مهمی داشته باشیم که بدمینتون یک رشته ی دانشگاهی است و ما هرکمکی برای توسعه این رشته در سطح دانشگاه لازم باشد، دریغ نخواهیم کرد.

دکتر جلیلی ضمن خوش آمد گویی به ریاست فدراسیون بدمینتون و هیئت همراهشان، یادآور شدند بدمینتون برای حضور در دانشگاه جز اولین رشته هایی است که پیش قدم شده است و این نشان دهنده ی روح ورزشی و علمی کادر فدراسیون بدمینتون است.

معاونت دانشگاه فنی و حرفه ای در خصوص جایگاه ورزش در این دانشگاه اذعان داشتند، همیشه همکاری دوجانبه ما با جامعه ورزش رابطه ی دوستی و همراهی بوده است که قطعا برای مجموعه ی بدمینتون ایران هم اینچنین است.

در پایان تفاهم نامه ای مابین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و فدراسیون بدمینتون به امضا رسید تا مشارکت در برنامه ها و همکاری ها به صورت عملی بیشتر از گذشته شود.

و همچنین دکتر پوریا به رسم تقدیر لوح یادبودی به دکتر جلیلی اهداء کردند.