شروع ملی پوشان نوجوان بدمینتون ایران  با پیروزی های پیاپی در مسابقات آسیای میانه/ مدافع عنوان قهرمانی کار خود را با پیروزی های قاطع آغاز کرد

  • اخبار مهم - تیم‌های ملی - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز جمعه ۱۸ خردادماه مسابقات بدمینتون آسیای میانه در شهر شیمکنت قزاقستان در دو رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال در دو جدول یک نفره و دونفره آغاز شد.
نتایج بدست آمده برای ملی پوشان به شرح ذیل می باشد:
يكنفره زير ١٥ سال پسران:
امیرعلی حاتمى با قرقيزستان
٢١-٣
٢١-٣
امیرحسین بهجتى با ازبكستان
٢١-١٣
٢١-١٥
یک نفره زیر ۱۵ سال دختران:
بهار غريبى با تاجيكستان
٢١-٥
٢١-٧
مبینا سالارى با ازبكستان
٢١-١٥
٢١-٧
 يكنفره زير ١٧ سال پسران:
امیرعلی محمدپور با قزاقستان
٢١-٩
٢١-٧
یک نفره زیر ۱۷ سال دختران:
آيسان زارعى با قرقيزستان
٢١-١
٢١-٤
دونفره زیر ۱۵ سال پسران:
امیرحسین بهجتى، امیرعلی حاتمى با مغولستان
٢١-١١
٢١-١٦
ملی پوشان در حالی رقابتهای خود را آغاز کرده اند که بخت اول قهرمانی در این دوره از رقابتها هستند و با نتایج بدست آمده کادر فنی را برای افتخار آفرینی های مجدد امیدوار کردند.
لازم به ذکر است سه مرحله اردو در داخل کشور برای ملی پوشان جهت حضور در این رقابتها تدارک دیده شده بود و این درحالی است کشورهای حاضر در این رقابتها اردوهای خود را در جنوب آسیا و شرق آسیا برپا کرده بودند.
بر این اساس در قسمت دونفره در دو بخش دختران و پسران و در رده های سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال کسب مدال برنز حتمی شده است و در قسمت یک نفره تمامی ملی پوشان به جدول یک چهارم نهایی صعود کرده اند.
لازم به ذکر است زهرا رباطی و امیرعلی احمدلو در رده سنی زیر ۱۷ سال فردا از جدول یک چهارم نهایی بازی های خود را آغاز خواهند کرد.