مسابقات انتخابی رده سنی زیر ۱۶ سال پسران برای تعیین نماینده ایران در رقابتهای آسیای میانه، با حضور ۹ بازیکن از استانهای مختلف کشور و بازدید مسئولان فدراسیون بدمینتون در سالن اختصاصی فدراسیون در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مسابقات انتخابی رده سنی زیر ۱۶ سال پسران به منظور تعیین نماینده کشورمان برای حضور در رقابتهای آسیای میانه، روز یکشنبه ۳۱ خرداد ماه در سالن اختصاصی فدراسیون بدمینتون در حال برگزاری است.
این رقابتها با حضور ۹ بازیکن برتر از استانهای مختلف کشور و به صورت دورهای برگزار میشود تا در پایان مسابقات، نفر منتخب برای حضور در رقابتهای آسیای میانه معرفی شود.
امیرمحمد مردانه و امیررضا حریف از تهران، رادین بهمنی از زنجان، مهرشاد عموعلیاکبری از اصفهان، علیسینا قدیری از سمنان، محمدیاسین جوینی از خراسان شمالی، محمدطاها صابری از یزد، آرتین سعیدی از البرز و امیرعلی خداپرست از سیستان و بلوچستان، بازیکنان حاضر در این مسابقات هستند.
در جریان برگزاری این رقابتها، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، فریبا مددی نایبرئیس فدراسیون و علیرضا الهاکی رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدمینتون با حضور در سالن اختصاصی فدراسیون از روند برگزاری مسابقات بازدید کردند. رئیس فدراسیون همچنین در گفتوگویی صمیمی با علاقهمندان و هواداران بدمینتون، از علاقه و حمایت آنان نسبت به این رشته ورزشی قدردانی کرد و برای تمامی فعالان و علاقهمندان بدمینتون کشور آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون داشت.
همچنین حسن متقی، مربی تیم ملی جوانان، با حضور در محل برگزاری مسابقات عملکرد بازیکنان را از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی فنی قرار داد.
بر اساس برنامهریزی انجام شده، در پایان رقابتهای امروز، نفر برتر این مسابقات به عنوان نماینده ایران در رقابتهای آسیای میانه معرفی خواهد شد.









